سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

با توجه به الزامات سیاسی و اقتصادی که در پس آزادسازی 6 میلیارد دلار از داراییهای ارزی بانک مرکزی وجود دارد، پیش بینی میشود عرضه این دارایی ارزی آثار پولی قابل توجهی در کوتاه مدت به خصوص در رشدمنفی پایه پولی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت مرغ در تهران کاهش یافته و به نرخ مصوب خود نزدیک شده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 78 تا 80 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز اندکی افت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی شیب نزولی داشت و به 28,189,000 (بیست و هشت میلیون و یکصد و هشتاد و نه هزار) تومان رسید که کاهش 0.05 درصدی داشته است. قیمت طلا هم پایین آمد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران وارد مدار نزولی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای در معاملات عقب نشست و به 41,323 (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و سه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

مدیران بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به وزارت بهداشت این رژیم درباره فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت به دلیل کسری شدید بودجه و کاهش ارزش واحد پول این رژیم هشدار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار افت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امروز شیب نزولی داشت و به 28,189,000 (بیست و هشت میلیون و یکصد و هشتاد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار در بازار آزاد امروز عقب نشینی کرد و به 49,200 (چهل و نه هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.21 درصدی داشته است.