سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل نوسان محدودی ثبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,323 (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و سه تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میثاقی قرارداد نجومی سپاهانی‌ها را لو داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: دولت‌های حامی تروریست‌ها با این جنایتکاران شریک هستند و از مراجع حقوقی و قضایی بین المللی پیگیری خواهد شد تا آنها به سزای اعمال خود برسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در حوزه تامین معیشت جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم، گفت: از طریق افزایش 25 درصدی یارانه‌ها و اصلاح نظام توزیع در فروشگاه‌های عرضه کالا در تلاشیم بخشی از مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت از افتتاح فاز پایانی پارس جنوبی در روز‌های آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بهاره نورمحمدی: بخش مسکن از جمله بخش‌های اصلی اقتصاد کشور است که علی‌رغم تجربه چندین دهه سیاستگذاری، کماکان به‌عنوان مهم‌ترین مشکل اقتصادی خانوار شناخته می‌شود. در طی سال‌های اخیر عواملی همچون کاهش تولید و عدم تعادل در فرآیند عرضه و تقاضا، منجر به افزایش قابل توجه قیمت مسکن شده است. به طوری که سال گذشته ابوالفضل نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های متولی برای تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای سواحل جنوبی کشور تأکید کرد.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزئیات افزایش وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را اعلام کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش وام تامین اجتماعی خبر داد. مدیرعامل تامین اجتماعی همچنین تاکید کرد. امکان ثبت نام غیرحضوری دریافت وام قرض‌الحسنه 200 میلیون ریالی ویژه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از 21 مرداد ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت انواع میوه تابستانی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفات حسن روحانی در مداخلات ارزی همچنین مداخلات در حوزه بورس، گفت: ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، پرونده‌هایی برای وی در دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضائی مربوطه تشکیل شده و مرجع مورد نظر باید پاسخگوی سوال باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که امروز در مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه ای دولت در 4 ماه نخست 1402 را تشریح کرد، حاکی از آن است که عملکرد دولت در صادرات نفت در 4 ماه نخست امسال، ضعیف بوده است.