سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت مرغ کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 323 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و سه تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تامین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را به شرح ذیل قرائت کرد. در موضوع مربوط به حوزه کشاورزی به ویژه نهاده‌های دامی، مرغ و پروتئین سفید و قرمز چیزی حدود 21 میلیون تن شامل 10 میلیون تن ذرت، 5 میلیون...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از 100 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ناترازی در تبصره 14 بیان کرد: این حرفا که شما ناراحت شدید واقعیت‌هایی است که وجود دارد. البته ما قبول داریم که شما در وسط بودجه کار خود را شروع کردید اما مسائل باید دنبال شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید مشخص شود که چرا با وجود اینکه اکثر بنگاه‌های وابسته و تحت نظارت بانک‌ها زیان‌ده هستند، بانک‌ها همچنان دست از بنگاه‌داری نمی‌کشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر نهال خوداتکایی در تولید هسته اولیه بذر حبوبات و سورگوم را 100 درصد و ذرت را 89 درصد اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص ناترازی در تبصره 14 گفت: این‌که شما گفتید در تبصره 14 و در بحث گندم مجلس شورای اسلامی بودجه را ناتراز بسته است حرف درستی نیست چراکه مجلس عینا منابع پیش بینی شده در تبصره 14 را که از سوی دولت پیشنهاد شده بود تصویب کرد و حتی یک ریال در تبصره 14 از سوی مجلس جابه‌جا نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از معامله گران با اشاره به تعطیلی بازار هرات می گفتند احتمالا امروز قیمت دلار نوسان قابل توجهی را ثبت نکند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان برنامه و بودجه خواستند تا مدیریت بهینه مصرف انرژی در کشور جدی گرفته شود و هشدار دادند در صورت ادامه این وضعیت به صادر کننده، حامل های انرژی مانند بنزین، گازوئیل و غیره تبدیل خواهیم شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در خصوص وام اربعین گفت: بنا داریم چهارشنبه این هفته که جلسه شورای فقهی برگزار می‌شود موضوع (وام اربعین) را مجدد مطرح کنیم که اگر مناقشه وجود داشت اصلاح شود.