دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «خسرو دانشجو» با تاکید بر راهکار‌های دولت برای الحاق اراضی با مالکیت دولتی به شهرها، سومین موضوعی را که در ششمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار گرفت، الحاق 155 هکتار اراضی به محدوده شهر نیشابور عنوان کرد. وی گفت: الحاق 155 هکتار اراضی پیشنهادی به شهر نیشابور برای اجرای قانون جهش تولید و طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت. دانشجو...

خبرگزاری مهر

در پانزدهمین جلسه از سلسله نشست‌های «عصرانه کتاب» کتاب «رسا» عصر امروز سه‌شنبه 24 مرداد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر سیاست تسریع در قانون جهش تولید مسکن، از تصویب طرح جامع باقرشهر و طرح جامع شهرک اعتمادیه شهریار استان تهران برای تکمیل زیرساخت‌های لازم شهری و تامین مسکن متقاضیان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان غذا و دارو با اشاره به گران‌فروشی 220 میلیاردی شرکت داروسازی الحاوی و محکومیت این شرکت به پرداخت جریمه 1100 میلیارد تومانی اعلام کرد تنها 6 کالای این شرکت حکم توقف فروش داشته‌اند اما الحاوی اقدام به احتکار و توقف عرضه تمام محصولات خود کرده است

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهر تهران به ساماندهی دستفروشان در پایتخت اشاره کرد و گفت: مکان جدیدی برای دستفروشان میدان ولی عصر انتخاب کرده ایم.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 20 هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران در منطقه شهریار خبر داد و گفت: به سرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در نطقی آتشین علیه دولت از بین رفتن معیشت معلمان خرید خدمات و حق التدریس حرام قطعی است.

خبرگزاری تسنیم

ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین شانزدهمین اطلاعیه خود را مبنی بر اجرای مصوبه هیئت وزیران صادر کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه 1402 را قرائت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه 24 مرداد مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال 1402 کل کشور با حضور منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت. وی گفت: در 4 ماهه اول سال باید 707 همت وصول می‌شد که تا امروز 448 همت وصول شده است این عدد در سال گذشته...

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 20 هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمد‌های امسال بوده است. همچنین از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم و باید گفت انضباط بودجه به‌طور کامل در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه محل خوبی برای جذب نقدینگی و هدایت سرمایه‌های جامعه به منظور افزایش تولید و کنترل تورم است، گفت: همه ذی نفعان باید تلاش کنند اهمیت ثبات متغیرهای کلان اقتصادی را به خصوص در برنامه هفتم توسعه که در حال تدوین است، متذکر شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه نسبت به ناترازی بودجه 1402 هشدار داد و خطاب به نمایندگان مجلس گفت: با عدم تصویب لایحه اصلاحیه بودجه 1402 دست دولت را برای پرداخت طلب گندم‌کاران بسته‌اید.