سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

عضو اتاق ایران با اشاره به جذب 6 میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست فوری درخصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که امروز در مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه ای دولت در 4 ماه نخست 1402 را تشریح کرد، حاکی از آن است که عملکرد دولت در صادرات نفت در 4 ماه نخست امسال، ضعیف بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالان بازار ارز به دلیل افزایش ریسک‌های این بازار، از معامله دست کشیده‌اند و همین موضوع نیز سبب شده است تا قیمت دلار در روزهای گذشته کاهش را تجربه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه پیرامون تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون سال 1402 کل کشور بیان کرد: اولین توقع ما از سازمان برنامه و بودجه این است که مصوبه مجلس شورای اسلامی را که به قانون تبدیل شده اجرایی کند. وی ادامه داد: بودجه پس از فرازونشیب‌هایی که داشت و رفت‌وآمد‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه برخی موانع ترخیص 4 هزار کشنده موجود در گمرک رفع شده و تنها مسئله تخصیص ارز باقی مانده است، گفت: بانک مرکزی قول ویژه‌ای در تخصیص ارز به صاحبان کشنده‌ها داده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت از افتتاح فاز پایانی پارس جنوبی در روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: دهک اول فقیرترین خانوارهای جامعه است. هر چه به دهک‌های بالاتر برویم، سطح درآمد و هزینه هم بالا می‌رود. در واقع دهک دهم ثروتمندترین خانوارهای کشور هستند. آمار تازه نشان می‌دهد که اختلاف هزینه کل فقیرترین و ثروتمندترین دهک شهری در سال گذشته 330 میلیون تومان (در سال) بوده است. اتفاقی که افتاده این است: هزینه کل تمام دهک‌های شهری در سال 1401 نسبت به سال 1400 افزایش یافته، اما...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات 50 هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند، نمونه این قضیه را در تاریخ نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: بودجه 1402 جوابگوی حل مشکلات جاری کشور است و البته باید سازمان برنامه و بودجه نسبت به حل تاخیر و تخصیص اعتبارات رویه خود را تغییر دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو در حالی که قیمت هر کیلوگرم مرغ در هفته‌های گذشته از 100 هزار تومان عبور کرده بود اکنون به زیر 80 هزار تومان رسیده است به طوری که براساس مشاهدات میدانی این محصول 78 هزار تومان تا 80 هزار تومان در نقاط مختلف شهر تهران به فروش می‌رسد؛ هرچند که ممکن است در برخی نقاط شهر با قیمت‌های متفاوت تری نیز به فروش برسد. نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ 73 هزار تومان...