سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در صدر هیاتی اقتصادی به آنکارا سفر کرده است با مقامات دولت ترکیه درباره تقویت مناسبات تجاری گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال اولتیماتوم رئیس کل بانک مرکزی به بانک‌های ناتراز حال او از صدور دستور انحلال سه موسسه اعتباری خبر داده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد اولین قدم بانک مرکزی برای برخورد با ناترازی نظام بانکی باشد.

خبرگزاری مهر

امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است، اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.

وب‌گاه عصر ایران

پس از اینکه واحد پول روسیه از 90 روبل در برابر دلار در اوایل جولای عبور کرد، ساکنان روسیه، خلاص شدن از شر ارز خارجی را آغاز کردند و طی این ماه 450 میلیون دلار را فروختند.

وب‌گاه عصر ایران

از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. البته میزان و سرعت این افزایش قند خون به نوع برنج بستگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: چین و غرب، علیرغم همه تفاوت‌های اعلام شده‌شان، هر دو با سایه اقتدارگرایی دوران فناوری مواجه هستند.

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت انواع آبزیان در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در نزدیکی جنین هدف تیراندازی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه نشست تخصصی جشنواره شهید رجایی درباره شاخص‌های انتخاب دانشگاه برتر درباره آخرین وضعیت جذب و استخدام در سال 1402 توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه ورزش سه

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مناسب برای کنترل افسردگی شامل غذاهای سالم مانند میوه‌ها، غلات و سبزیجات است. سعی کنید میوه‌ها و سبزیجات بیشتری بخورید. غلات کامل، دانه‌ها و آجیل‌ها، همراه با برخی پروتئین‌های بدون چربی مانند ماهی و ماست جزو بهترین مواردی هستند که هم برای سلامت جسم و هم سلامت روان مفید هستنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود 100 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد