دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: مصرف انرژی در ایران بیش از سه برابر متوسط جهانی است و 40 درصد از انرژی کشور در بخش ساختمان استفاده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به رویکردهای کلی لایحه بودجه 1403 گفت: اصلاح رابطه مالی دولت با صندوق توسعه ملی؛ درج منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها در سقف بودجه عمومی از جمله رویکردها لایحه بودجه سال آینده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی دچار پیچ و خم شده است، اظهار داشت: هیچ پیچ و خمی در روند تشکیل وزارت بازرگانی وجود ندارد دولت لایحه داده و مجلس هم با دوفوریت آن موافقت و کلیات آن را تصویب کرده ست. کمیسیون اجتماعی جزئیات و وظایف و اختیارات وزارت بازرگانی را تعیین کرده و در سامانه...

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی فرزاد هوشیار را به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در نظر داریم که امسال به حدود 100 هزار نفر جذب و استخدام آموزش و پرورش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود 100 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل منطقه آزاد قشم: مردم واقعا در عذاب هستند / در قشم انسان‌ها آب ندارند / در وضعیت اسفناکی هستیم / مایه شرمساری مطلق است که آب مردم را نتوانستیم تامین کنیم / به من گفتند سیاه نمایی نکن

وب‌گاه گسترش

در میان پیش‌بینی‌های فزاینده پیرامون چراغ سبز برای ETF اسپات بیت کوین، بویی از عدم قطعیت باقی مانده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار است تا تاریخ 1 سپتامبر برنامه ETP Trust بیت‌کوین شرکت بیت‌وایز (Bitwise) را ارزیابی کند. به دنبال آن، غول‌هایی مانند بلک‌راک (BlackRock)، ون‌اک (VanEck)، ویزدام‌تری (WisdomTree) و اینوسکو (Invesco) منتظر حکم درخواست‌های خود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک آینده بالاخره تعیین تکلیف شد و 60 درصد از سهام این بانک که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار یک نفر بود، به وزارت اقتصاد واگذار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.

خبرگزاری تسنیم

عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، "کاملا اختیاری" است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار تخصیص وام به دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد و در این بین سازمان تامین اجتماعی در صدر است.