دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی درباره وظیفه وزارت اقتصاد در مجمع عمومی بانک آینده توضیح داد: بر اساس توافقنامه بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در مورد اصلاح عملکرد این بانک، این توافقنامه به عنوان مصوبه توسط وزارت اقتصاد اعلام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس استان قاچاقچیان در انتقال 400 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ناکام ماندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در بودجه سال 1402 مقرر شده برای خانواده‌های دارای فرزندان 4 قلو به بالا، مسکن رایگان واگذار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی تحت عنوان «اظهارنظر کارشناسی درباره: لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان» به بررسی تجارت مرزی پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد حتی مالک یک درصد از سهام بانک آینده هم نیست، گفت: حق رای مجموع عمومی متناظر با سهام به وزارت اقتصاد سپرده شده است. یعنی هنگامی که مجمع عمومی تشکیل شود وزارت اقتصاد می‌تواند نماینده به این مجمع بفرستد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در سال جاری 2 نوع بیمه تکمیلی درمان اصلی با مشارکت سهم بازنشسته به مبلغ 67 هزار و 500 تومان و اختیاری به مبلغ 205 هزار تومان تعیین شده است که عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از این دو نوع بیمه، اختیاری است. بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، بیمه اکمل پس از اتمام سررسید قرارداد که در سال گذشته منعقد شده دیگر قابل...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که قیمت دلار در کانال 49 هزار تومانی در حال پیشروی است معامله‌گران این بازار خبر از کمیاب شدن اسکناس دلار در بازار آزاد می‌دهند. آنها تاکید می‌کنند در صورت پایدار بودن این موضوع روند قیمت در روزهای آتی صعودی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، سالانه حدود 4 الی 7 میلیارد دلار کالا از طریق کولبری و ملوانی (ته لنجی) وارد کشور می‌شود. این واردات بدون طی ضوابط فنی، ارزی، بهداشتی و پرداخت عوارض دولتی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

حتی اگر 6 میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی فراهم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شلوغی پمپ بنزین‌ها در روز‌های گذشته به یک معما تبدیل شده است. مقامات صنفی، مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و مدیران وزرات نفت می‌گویند همه‌چیز عادی است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد شلوغی پمپ بنزین‌ها را می‌توان با ماجرای تعیین سقف سوخت‌گیری بنزین مرتبط دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام شرکت سایپا، امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، فراهم شد.