دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت درهم امارات در مرکز مبادله با رقم 11 هزار و 252 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا شهبازی در کانال تلگرام خود اعلام کرد که از برنامه پاورقی کناره گیری کرده است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد اعلام کرد: حق رای 60 درصد از سهام بانک آینده به وزارت اقتصاد واگذار شده است اما باید منتظر برگزاری جلسه مجمع عمومی این بانک باشیم.

خبرگزاری دانشجو

با لغو دستور موقت صادر شده توسط دیوان عدالت اداری و رد اعتراض سهامداران توسط شعبه سوم بدوی دیوان عدالت اداری، حق رای 60.3 درصد از سهام مازاد بانک آینده به وزارت اقتصاد محول شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان عدالت اداری در 2 مردادماه امسال مجدد با تایید مستندات و مصوبه بانک مرکزی، حق رای ناشی از 60 درصد سهام مازاد بانک آینده را به وزارت اقتصاد تفویض کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رگولاتوری، پس از اینکه واحد پول روسیه از 90 روبل در برابر دلار در اوایل جولای عبور کرد، ساکنان روسیه، خلاص شدن از شر ارز خارجی را آغاز کردند و طی این ماه 450 میلیون دلار را فروختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: طبق نرخنامه، قیمت انواع ماهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، به تحلیل دلایل و ابعاد وارونه‌نمایی رسانه‌های معاند از حادثه تروریستی شاهچراغ پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز پیش ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در راستای طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: سازمان ملی زمین و مسکن مسئولیت تامین زمین برای طرح ملی مسکن را بر عهده دارد. با توجه به اینکه در دولت‌های گذشته برنامه منسجمی برای بخش مسکن وجود نداشت با یک انباشت تقاضا مواجه شده‌ایم که کار ما را در طرح نهضت ملی مسکن دشوار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد حتی مالک یک درصد از سهام بانک آینده هم نیست، گفت: حق رای مجموع عمومی متناظر با سهام به وزارت اقتصاد سپرده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بانک روسیه در بررسی ریسک‌های مالی ماهانه خود که این هفته منتشر شد، اعلام کرد که کاهش نرخ مبادله روبل در برابر ارزهای خارجی اصلی، بسیاری از روس‌ها را وادار کرده است که دارایی‌های دلار و یورو خود را بفروشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ در حکمی فرزاد هوشیار را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.