دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس درصدی از جمعیت کل یک کشور که در بازار کریپتو فعال هستند، اسلوونی بیشترین علاقه‌مندان به ارز دیجیتال را در خود جای داده است. کشورهای لوکزامبورگ و هلند به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، سالانه حدود 4 الی 7 میلیارد دلار کالا از طریق کولبری و ملوانی (ته لنجی) وارد کشور می‌شود. این واردات بدون طی ضوابط فنی، ارزی، بهداشتی و پرداخت عوارض دولتی انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

میثم لطیفی گفت: در حال حاضر برای آموزش و پرورش 30 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان، 56 هزار نفر در آزمون ماده 28 و 20 هزار نفر برای خدمات و سرایداری در مدارس و غیره در نظر داریم که امسال به حدود 100 هزار نفر جذب و استخدام در این دستگاه اجرایی می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

داده‌های بازار نشان می‌دهند که کاردانو (ADA) برای حدود 329 روز در محدوده معاملاتی 0.24 تا 0.46 دلار به دام افتاده و در عبور از مقاومت 0.30 دلار با مشکل مواجه شده است. اگرچه در ماه گذشته شاهد افزایش قیمت کاردانو به بالاتر از این ناحیه بودیم، اما این افزایش قیمت موقتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار و سکه در بازار امروز دوشنبه 23 مرداد ماه نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سهام عملاً در انتظار جلسه دولتی‌ها برای تعیین نرخ‌های جدید خوراک گاز و سوخت صنایع است.

خبرگزاری مهر

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از منظر تکنیکالی بازار در محدوده سطح حمایتی مشخص شده کاملاً متوقف شده است و همان‌طور که روزهای گذشته در مورد آن صحبت کردیم بازار عملاً در انتظار جلسه دولتی‌ها برای تعیین نرخ‌های جدید خوراک گاز و سوخت صنایع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بخش مهمی از تامین مالی حوزه مسکن از راه‌های مشارکت جمعی می‌تواند تهیه شود که استفاده از بازار سرمایه در این زمینه امکان پذیر است.