دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران در خصوص جابه‌جایی بازار تهران گفت: محل جدید بازار پس از بررسی‌ها تعیین خواهد شد تا بتوانیم برخی بخش‌ها و مشاغل را منتقل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز صعودی شد.

وب‌گاه منیبان

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوند، امروز به 62,532 (شصت و دو هزار و پانصد و سی و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.67 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شورای مسکن استان با گذراندن چند مصوبه پرداخت حق بیمه ماده پنج قانون بیمه کارگران ساختمانی را برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن آسان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 73 هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

اینجا انسان‌ها آب ندارند. در وضعیت اسفناکی هستیم از لحاظ آب، اصلا قابل تعریف نیست. هیچ توجیحی هم ندارند. مایه شرمساری مطلق است که آب مردم را نتوانستیم تامین کنیم. به من گفتند سیاه نمایی نکن؛ گفتم این سیاه نمایی نیست، سیاه رونمایی است؛ از یک سیاهی موجود رونمایی می‌کنم. مسئله آب را رها نخواهیم کرد».

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نخستین گام مطالبه گری از دستگاه‌ها را شناخت صحیح وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها دانست و تصریح کرد: البته مطالبه‌گری نباید به گونه‌ای باشد که سبب سیاه نمایی علیه نظام شود چراکه این خودش از منکرات است و اصل مطالبه گری، مبارزه با فساد و... را باید فریاد زد، ولی در بحث مصادیق نباید بدون مستندات کافی وارد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط خاص دبی همانند سایر کشورها برای خرید و واردات کالا به ایران مهیا می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: اخیرا انتشار عکس کارمندان بدون روسری برخی از استارت‌آپ‌ها، بهانه به دست چهره‌های تندرو مثل حسین شریعتمداری داده تا تبر به ریشه کسب و کار آنلاین بزند. به اسم سلب صلاحیت، به کام طرفداران مصادره اموال.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 73 هزار تومان است اما در نرخ نامه میادین میوه و تره بار 75900 تومان درج شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در 8 ماهی که از سال 2023 می‌گذرد، ارزش پول ملی روسیه در قبال دلار روند نزولی داشته است و حدود 30 درصد ارزشش را از دست داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاپرک که بازوی اجرایی بانک مرکزی است و بر شبکه پرداخت نظارت می‌کند، هر ماه و هر سال، گزارش کاملی از عملکرد بانک‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت PSPها منتشر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله گران معتقدند در حال حاضر محدوده 49 هزار و 200 تومان برای قیمت دلار مهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی، سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌های نشان می‌دهد جنگل‌های بلوط عامل اصلی پاکسازی ریزگردها و جلوگیری از خشکسالی است، با این وجود هنوز برخی از مناطق این موضوع را نادیده گرفته و اقدام به حذف این گنجینه طبیعت می‌کنند.