دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحیرائی گفت: عمده لوازم آرایشی مخصوص چشم در بازار که برند هستند، یا از طریق قاچاق وارد کشور شده‌اند یا تقلبی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه در ابتدای دولت سیزدهم، سیاست های این تیم اقتصادی مورد انتقاد بود اما آنها در پاسخ به تمام انتقادات، از حجم آوارهایی سخن به میان می آوردند که از دولت قبل باقی مانده و سخنرانی های رئیس جمهور در سفرهای استانی به سمت امید بخشی به توده ها برای بهبود وضعیت اقتصاد بود.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 41 سنت معادل 0.47 درصد افزایش به 86 دلار و 81 سنت رسید.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه اکبر ترکان اکنون بین ما نیست اما انتشار ویدئوهای او از مناظره با مدعیان بهبود معیشت مردم، نشان می دهد، مدعیانی که روزی، مردم را به بهبود شرایط امید می دادند، چگونه اکنون به مخرج مشترک ناامیدسازی مردم تبدیل شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری کشورگفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال هفت هزار دستگاه اتوبوس و تعدادی مینی بوس را برای جابجایی مسافران اربعین فراخوان داده ایم همچنین در این زمینه 3 هزار سواری شخصی هم به کار خواهیم گرفت.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با اعلام خبر آزادسازی منابع ارزی بلوکه ایران، قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی و آتی بیش از 1000 تومان کاهش یافت و به 48 هزار و 300 تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرانسوی لوموند نوشت: پاتریک پویانه، مدیر شرکت توتال، در مورد خطرات افزایش قیمت‌های انرژی در زمستان هشدار داد. ژان میشل بوزه، روزنامه نگار اقتصادی لوموند تحلیل می‌کند که سناریوی رقابت شدید بین ایالات متحده آمریکا، اروپا و آسیا برای دسترسی به گاز مایع در راه است. پاتریک پویانه معتقد است که باید به تقاضای مشتریان نفت، گاز و برق از منابع تجدیدپذیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار مسکن گفت: به دلیل سنگین شدن بار قیمتی واحدهای مسکونی که این را می‌شود به هر منطقه تسری داد، قیمت‌ها به قدری برای کسانی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، سنگین شده که بعضا انگیزه ورود به بازار مسکن را از دست داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به نزدیکی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، نگاهی به عملکرد وکلای ملت در حوزه مسکن داشتیم و سراغ نمایندگان رفتیم تا نظر آن‌ها را در این خصوص جویا شدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در انتهای روز سه شنبه هفته گذشته با انتشار غیررسمی خبر ابطال نرخ گاز صنایع مواجه شد. با این حال بی اعتمادی فعالان بازار سهام موجب شد تا در معاملات روز چهارشنبه واکنش مثبتی به این خبر شکل نگیرد و همچنان سهامداران چشم انتظار منابع رسمی باشند.

خبرگزاری دانشجو

انتشار خبر توافق ایران و آمریکا درباره آزادی 6 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی، غیر از عصبانیت محافل آمریکا، با واکنش‌های قابل تامل برخی اعضای دولت روحانی رو به رو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار خبر توافق ایران و آمریکا درباره آزادی 6 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی، غیر از عصبانیت محافل آمریکا، با واکنش‌های قابل تامل برخی اعضای دولت روحانی رو به رو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان نوشت: فرار مالیاتی ظاهراً از سوی برخی افراد، از قضا با درآمد بالا، به یک ارزش تبدیل شده است، چه آنکه تلاش دارند به هر نحوی از انحا، از پرداخت مالیات امتناع کنند. جامعه پزشکان از جمله گروه‌هایی هستند که در صدر فرارمالیاتی و به عبارتی دست‌درازی به جیب مردم هستند.

خبرگزاری مهر

باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.