دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر کاهش انباشت اورانیوم 60 درصد غنی شده از سوی ایران را تایید نکرد و درباره توافق با ایران برای تبادل زندانیان نیز گفت که در حال مذاکره هستیم و توافق هنوز تکمیل نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، تخصیص اعتبار و مشوق های لازم و پای کار آمدن همه دستگاه ها را راهکار اجرای مصوبه الگوی کشت می دانند که متاسفانه به سبب نبود حمایت‌های لازم این مصوبه هنوز راه به جایی نبرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با انتقاد از روش تخریب ساختمان‌های غیرمجاز خلازیر، گفت: تخریب ساختمان‌ها در کشور غیراصولی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به رسیدن شاخص به مرز روانی 2 میلیون واحد و همچنین نزولی بودن همه نشانه های ابر کومو، انتظار درجازدن شاخص در همین محدوده دور از انتظار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای رئیسی! خیلی محکم و قاطعانه فرمودید بساط کشف حجاب را جمع می کنید. چنان که پیشتر قاطعانه فرموده بودید تورم را مهار می کنید و جلوی رشد قیمت دلار را می گیرید و سالانه صدها هزار مسکن می سازید و شغل ایجاد می کنید و... الخ.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اجازه نخواهیم داد که تسهیلات کلان بانک‌ها که باید در مسیر تولید قرار بگیرد به مسیر سفته بازی برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کسری بودجه آمریکا در ماه جولای به 220.8 میلیارد دلار رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف انتظار می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

منصور قنبرزاده مواردی جالب از عدم ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ برتر را مطرح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چشم انتظاری برای انتشار آمار جدید از نبض بازار مسکن همچنان ادامه دارد؛ کما اینکه اطلاعات بخش مسکن در تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران موسوم به «شاخص های کلان اقتصادی و اجتماعی مرداد 1402» کاملا سوخته و مرتبط با اعداد و ارقام سال 1400 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، نهم اوت از جدیدترین سلاح خود در جنگ اقتصادی با چین رونمایی کرد؛ قوانین جدید، سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در خارج از کشور را کنترل می‌کند و سرمایه‌گذاری های مربوط به فناوری های مهم در چین ممنوع خواهد شد. نشریه اکونومیست این هفته در سرمقاله دوم خود به سیاست های جدید تجاری اتخاذشده آمریکا در مقابله با چین پرداخته است. به اعتقاد این نشریه، این سیاست ها بیش از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اقتصادی دولت طی اظهاراتی اعلام کرد که اقتصاد ایران از تله رشد پایین و سرمایه‌گذاری منفی خارج شده است. سیداحسان خاندوزی در نشست مشترک خود با دیگر مقامات اقتصادی دولت اعلام کرد که اقتصاد ایران با سیاست‌های اصلاحی دولت سیزدهم موفق شده است از دام رشد پایین و سرمایه‌گذاری منفی خارج شود. با این حال به نظر می‌رسد آمارهای اقتصادی وزیر را باید به دیده شک نگریست و بار دیگر یادآوری کرد...