دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: 18 هزار و 900 میلیارد تومان طرح در بخش دریایی اجرایی شده است که مجموع سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در اقتصاد دریایی به 100 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه دیشموک از رفتار برخی نمایندگان در تمام کردن خدمات به نام خودشان انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: رییس جمهور در دیدار رسانه‌ها گفتند، اگر پروژه‌ای به اتمام رسیده سهم دولت‌های قبل را هم باید دید باید حواسمان جمع باشد و کنار هم جمع شویم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از یک ماه افت متوالی نماگرهای بازار سهام، در هفته گذشته شاخص کل بورس تهران پس از سپری کردن دو نیمه متفاوت رشد 2.2 درصدی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با افت قیمت جهانی طلا و کاهش نرخ ارز در داخل، قیمت طلا و سکه در بازار طی هفته اخیر، مجدد در مسیر کاهش قرار گرفت و هفته را با قیمت‌های پایین‌تر از ابتدای هفته به پایان رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پیشین بانک مرکزی نکاتی درخصوص آزاد شدن منابع ارزی مسدودی در کره جنوبی مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب گذشته در اثر برخورد شاخ به شاخ خودرو حامل سوخت قاچاق با یکدستگاه پراید در جاده کمربندی بندر خمیر هر دو سرنشین خودرو سوخت بر جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه که فعالان کف بازار و مشاوران املاک می‌گویند در تمام سال‌های اعمال مقررات قیمت گذاری دستوری بازار اجاره، این اعداد در بیشتر شهرها به ویژه تهران به اجرا نرسیده و رعایت نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار خبر توافق ایران با آمریکا بر سر تبادل زندانیان دوتابعیتی در تهران، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری پیشین ایالات‌متحده این اقدام دولت جو بایدن را به شدت محکوم و آن را بزرگترین باج دهی تاریخ آمریکا توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی در حالی به استناد خبر آزادسازی 6 میلیارد دلار طلب ایران از کره جنوبی، مدعی تسویه کل بدهی به جای مانده از دولت قبل شد که عبدالناصر همتی رئیس کل وقت بانک مرکزی تایید کرد در سال 98 به ازای این منابع ارزی مسدود شده، «پول بدون پشتوانه» چاپ و دولت قبل آن را پیشخور کرده و دیگر طلبی برای دولت باقی نمانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان در دو سال اخیر مستمرا مقاومت موجود در بدنه وزارت راه و شهرسازی در برابر عرضه زمین را به عنوان مانع جدی در شکستن انحصار زمین دانسته و بر لزوم تغییر رویکرد در این زمینه پافشاری کرده بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اسبق جهاد کشاورزی گفت: چراغ امنیت غذایی کشور گندم است، ولی متاسفانه ردیف بودجه‌ای برای گندم در کشور وجود ندارد.