دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: برای جلوگیری از رکود بازار و رونق گرفتن ساخت وساز باید تسهیلات ساخت در اسرع وقت پرداخت شود‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین آمار‌های اقتصادی کشور از تورم تیر ماه سال جاری نشان می‌دهد که برآیند تورم ماهانه گروه کالایی صفر شده است. این اتفاق در نتیجه سیاست‌های کنترل تورم دولت حاصل شده است. تورم ماهانه منفی گروهی از کالاها، تورم مثبت گروهی دیگر را در تیرماه خنثی نموده و تورم ماهانه صفر در بخش کالا‌ها را رقم زده است. البته به دلیل فنی بودن موضوع، ابهاماتی در برخی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا می‌توان گفت با آزادسازی 6 میلیارد دلار، معادل 300 هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی 270 هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت 30 هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: برای شکل‌گیری این انتخابات رقابتی، همه این ارکان انتخابات باید به دو موضوع پر اهمیت توجه کنند، ابتدا باید وضعیت جامعه مدنظر همه قرار گیرد که ما شرایط مطلوبی نداریم و نارضایتی‌هایی در عرصه‌های مختلف در مردم وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد سرانجام به نقاط ضعف دولت ابراهیم رئیسی اعتراف کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: برای ایام اربعین چهار دستگاه اتوبوس قرار داده ایم که به صورت رایگان مسافران را تا میدان آزادی حمل کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال بازار طلا با اشاره به کاهش بهای انس جهانی طلا و نرخ ارز گفت: هفته گذشته قیمت طلا در کشور کاهشی شد و معاملات متعادل بود.

وب‌گاه عصر ایران

بهادری جهرمی: در هر حال، تمرکز اصلی ما بر مذاکرات رفع تحریم ها است و، چون تحریم‌ها ظلم به مردم و غیرقانونی است، هرگز آن را رها نمی‌کنیم. تحریم‌ها باید رفع شود. در مذاکرات مصمم و جدی هستیم، اما روی خنثی سازی حساب می‌کنیم و معطل نمی‌مانیم. اگر برای رشد و پیشرفت معطل دیگری بمانیم حتماً ضرر می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین بانک مرکزی نکاتی درخصوص آزاد شدن منابع ارزی مسدودی در کره جنوبی مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های میدانی در هفته اخیر گویای آن است که امیدی به تحرک بازار مسکن وجود ندارد. در شرایط موجود، سرمایه‌گذاران از بازار کنار کشیده‌اند و معدود معاملات از نوع تبدیل است. علاوه بر تهدید خواب سرمایه که سفته‌بازان بازار مسکن را تهدید می‌کند، این افراد با هشدار دریافت مالیات از خانه‌های خالی مواجه شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال بازار طلا با اشاره به کاهش بهای انس جهانی طلا و نرخ ارز گفت: هفته گذشته قیمت طلا در کشور کاهشی شد و معاملات متعادل بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدباقر نوبخت گفت: یک بخش قابل‌توجهی از نارضایتی‌ها مربوط به بازنشستگان است و بنده معتقدم مجلس با همسان‌سازی حقوق‌ها می‌تواند رضایت مردم را جلب کند.