دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام این خبر، گفت: این مراکز با هدف تکمیل سرانه‌های خدماتی منطقه و تسهیل درخدمات رسانی به شهروندان احداث و همزمان با شصت و هفتمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید. وی افزود: این بازار تره بار پس از نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در فضایی به وسعت...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 47 هزار و 313 واحد کاهش معادل دو و 32 صدم درصد به یک میلیون و 989 هزار و 672 واحد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دنبال انتشار خبر توافق ایران و آمریکا، قیمت دلار بیش از یک هزار تومان پایین آمد و به نیمه کانال 48 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در اولین روز کاری هفته روند کاهشی به خود گرفت و اکثر نماد‌هایی که قبلا شاخص‌ساز بودند قرمز شدند. شاخص کل با کاهش 47 هزار و 313 واحدی به میزان 2.3 درصد افت کرد و در نقطه یک میلیون و 989 هزار و 672 واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هموزن امروز با از دست دادن 19 هزار و 295 واحد به رقم 693 هزار و 857 واحد رسید. ارزش روز بازار...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: وضعیت شدت انرژی در ایران مناسب نیست و این شاخص در کشور بیش از 2 برابر میانگین دنیاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چهار ماهه اول امسال، نقدینگی معادل 5.6 درصد رشد یافته که این رقم به میزان قابل توجهی کمتر از رشد نقدینگی هدفگذاری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو، امروز،، شنبه، 21 مرداد 1402، بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته هفته را در آرامش آغاز کرد. تمام محصولات با تأثیر گرفتن از تعطیلات آخر هفته، در ثبات کامل قرار دارند و تغییری به چشم نمی‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار تهران کاهش یافت.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز