یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با تاکید بر این‌که کریدور شرق - غرب از کریدور شمال - جنوب مهم‌تر است، گفت: سهم ماکو از بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد 110 بسته به ارزش 25 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری دانشجو

سکه طرح قدیم در بازار امروز با کاهش 180 هزار تومانی به نرخ 25 میلیون و 397 هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش 270 هزار تومانی، به قیمت 28 میلیون و 491 هزار تومان معامله شد. نیم سکه امروز در بازار امروز با کاهش 120 هزار تومانی به نرخ 15 میلیون و 438 هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با افت 120 هزار تومانی نیز به قیمت 10 میلیون و 433 هزار تومان عرضه...

خبرگزاری مهر

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت 18 عصر تمدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این نوشتار به نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مسیری که رونیکس از آغاز تا پایان راه طی کرد، می‌پردازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، با افزایش 80 ریالی، 41 هزار و 343 تومان و در بخش حواله 37 هزار و 585 تومان کشف قیمت شد. دلار امروز در صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت 40 هزار و 945 تومان خریداری و با نرخ 41 هزار و 342 تومان فروخته شد. امروز همچنین یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت 45 هزار و 477 تومان معامله شد. بررسی...

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری 30میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه الف

روندی صعودی در بازار سرمایه ادامه پیدا نکرد و شاخص کل بورس امروز بیش از 13 هزار واحد کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این نوشتار به نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مسیری که رونیکس از آغاز تا پایان راه طی کرد، می‌پردازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران امروز 13 هزار و 208 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد و 730 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای اجرای کریدور شرق به غرب، منطقه آزاد سرخس به بازرگان وصل می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصاد و دارایی درمورد اظهار نظر رییس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل درخصوص انتشار اوراق نیز گفت: نیازی به مناظره نیست. آقایان باید جواب دهند که چرا تا این اندازه بدهی ایجاد کرده‌اند؛ بیش از نیمی از کل اوراق سال 1401 برای بازپرداخت بدهی دولت قبل پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار 12.478 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4430 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از امکان ساخت یک میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر مشارکت‌کنندگان یا صاحبان ملک یا سازندگان می‌توانند از تسهیلات 550 میلیون تومانی استفاده کنند