یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صنعت حمل و نقل ریلی از شاخص های عمده توسعه یافتگی کشورها محسوب می‌شود و میزان خطوط موجود نسبت به جمعیت کشور از عواملی است که در طبقه بندی کشورها مورد توجه قرار می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد وقوع حادثه آتش سوزی در این فرودگاه را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح 28 میلیون و 558 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش 155 هزار تومانی داشته است.

وب‌گاه فرارو

«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: یک کارشناس مسکن گفت: ما مشکل کمبود زمین نداریم اگر یک درصد زمین‌های ایران را به ساخت‌وساز اختصاص دهیم به هر ایرانی 196 متر و به هر خانواده 4 نفره 800 متر میتوانیم زمین دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت بالاخره افزایش قیمت نان را تایید کرد. این درحالی است که وزیرکشور افزایش قیمت نان را تکذیب کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش یافته است.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: هر قدر موانع داخلی نظیر قوانین بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی بر سر راه تولید بیشتر شود با کاهش تولید و افزایش کالای قاچاق مواجه می‌شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت در واکنش به اخبار درباره گرانی نان گفت: رسانه‌ها می‌توانند از مراکز فروش نان دولتی (غیر آزادپزها) در مناطق مختلف مصاحبه بگیرند که نرخ نان دولتی در سطح کشور چقدر بوده و الان چقدر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال حق مردم و بسترسازی برای اشتغال وظیفه حاکمیت است، مردم صاحبان حق هستند و ما موظف به انجام تکلیف بوده و باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وب‌گاه گسترش

قیمت رمزارز لایت کوین (LTC) پس از اصلاح 15 درصدی به دنبال رویداد هاوینگ اخیر خود در 2 آگوست، با چالش‌هایی روبرو شده است. این اصلاح 15 درصدی، قیمت لایت کوین را به زیر مرز 85 دلار رسانده است. در صورت نزول بیشتر، سطح حمایت بعدی در محدوده 77 دلار ممکن است آزمایش شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم 4 درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون والیبال به همراه استاندار آذربایجان غربی از لوگو، پوستر و هویت بصری رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ارومیه رونمایی کردند.