یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

ارزش معاملات در بازار بورس اوراق بهادار تهران همچنان در سکوتی خاص در حال گذران روزهای داغ تابستان است. ارزش معاملات نقد بازار بورس به‌زحمت به عدد 3 هزار میلیارد تومان می‌رسد و ارزش فرابورسی‌ها کمتر از هزار میلیارد تومان و در محدوده 921 میلیارد تومانی است. تا در مجموع ارزش معاملات روز جاری بورس اوراق بهادار تهران حوالی 7 هزار میلیارد تومان ایستاده باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

یک اقتصاددان برجسته روسی طی اظهاراتی تأکید کرد که استفاده از روبل دیجیتال که به تازگی توسط بانک مرکزی روسیه به عنوان پول رسمی این کشور ایجاد شده است، می تواند به مسکو در انجام تجارت خارجی و مواجهه با تحریم‌های غرب کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه تهران انتصاب غلامرضا خواجه‌سروی به ریاست امور آموزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و مهدی حسین‌زاده یزدی به سرپرستی امور فرهنگی، گردشگری و ورزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی این سازمان را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز نزدیک به 10 هزار تومان افت کرد و با 2 میلیون و 341 هزار و 900 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری دانشجو

در میان اعضای بریکس، چین در انباشت طلا پیشتاز است و بزرگ‌ترین خریدار این فلز در ژوئن 2023 میلادی به شمار می‌رود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین طرح عادی و طرح جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (بخش پنجم) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران گفت: با تأمین بودجه مناسبی که صورت گرفته، تعمیر خوابگاه‌های دانشگاه تهران تا 15 شهریور ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو ناظر شورای عالی بورس از ابطال مصوبه نرخ خوارک صنایع پتروشیمی در هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به چهار مزیت این منطقه نسبت به مناطق آزاد کشور، گفت: لجستیک ترانزیت تجارت، معادن، امنیت غذایی و توسعه تولید محصولات آبزیان و کشاورزی و ایجاد باغ های مدرن، مزایایی است که جاذبه‌های بسیاری را فراهم می کند و همسایگی با ارس نیز می تواند شرایط را برای تبدیل شدن آن به قطب گردشگری فراهم کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: عقب ماندگی بانک ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن باید هرچه سریعتر جبران شود، در این راستا جلساتی هم رئیس جمهور و وزیر راه با بانک ها خواهند داشتند.