یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی جزئیات عرضه ارز اربعین از طریق پنج بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای خواستار انصراف از استیضاح وزیر کشور شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 80 درصد نمادهای بازار سهام ریزش قیمتی داشتند و تمامی شاخص‌ها ریزش کردند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصاد و دارایی درمورد اظهار نظر رییس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل درخصوص انتشار اوراق نیز گفت: نیازی به مناظره نیست. آقایان باید جواب دهند که چرا تا این اندازه بدهی ایجاد کرده‌اند؛ بیش از نیمی از کل اوراق سال 1401 برای بازپرداخت بدهی دولت قبل پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی، امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها جزئی از فرایند تصمیم‌گیری دولت و مجلس هستند و هم‌تراز و به موازات کسانی که در دولت و مجلس زحمت کشور را می‌کشند، رسانه‌ها هم پا به پای آن‌ها حرکت می‌کنند. وی گفت: خبرنگاران برای هر یک از دستگاه‌ها اثرگذار هستند و تصمیم‌های غلط و خلأ‌های مدیریتی را آشکار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «توک‌توکی» پنجاهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های مرغک است که به نویسندگی و تصویرگری محبوبه یزدانی برای گروه سنی نوباوه (بالای 4 سال) منتشر شده است. کتاب‌های مرغک که به دبیری زهره پریرخ جمع آوری شده تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور اسناد سازمان ثبت گفت: سامانه ثبت الکترونیک اسناد رسمی به طور همزمان با بیش از 12 دستگاه اجرایی به صورت وب سرویس تبادل اطلاعات دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، 17 مرداد 1402) در بازار تهران 28 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز هفدهم مرداد 1402، 28 میلیون 351 هزار تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

اصفهان - استاندار اصفهان با بیان اینکه گزارش فنی پروژه آزادراه اصفهان - شیراز برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی در تهران در حال بررسی است، گفت: بدنبال ایجاد اکوتوریسم در مناطق چهارگانه هستیم.