یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در روزهای اخیر فیلمی از پیاده‌روی شبانه علیه «بی‌حجابی» با هدایت علیرضا پناهیان منتشر شد. این پیاده‌روی مصادف با سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری نیز بود و جماعت در حال راهپیمایی نیز تصویری از نوری را در دست داشتند. یکی از همخوانی‌های دسته عزا چنین بود: «خواهر من حجاب تو سنگر است؛ غیرت عباس و علی اکبر است / حیا و عفت، هدیه زهراست؛ الگوی ما هست، ام ابیها»

خبرگزاری تسنیم

درحالی قرار است پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین 1402 از شنبه آینده آغاز شود که برخی شرکت‌های مسافربری با افزایش حدود 260 درصدی، گرانفروشی را آغاز کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز اربعین به ازای هر 1000 دینار حدود 31 تا 32 هزار و 250 تومان است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از کاهش توان تسهیلات دهی در انتظار بانک های مستنکف از اعطای وام مسکن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید شستا و مجموعه‌های اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی را در همه شئون آن شفاف کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: فیض‌الله عرب‌سرخی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران می‌گوید: نگاه حاکمیت را به اینترنت ببینید، نگاه به فضای مجازی ببینید تا بدانید اساساً آنچه در دست اجرا و اقدام است، نگرش‌های هستهِ سخت و یک جمع خاص در حاکمیت است. معلوم است در چنین وضعیتی هیچ انتظاری از مردم برای اعتماد به تصمیم‌گیران نمی‌شود داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مدیر کل امور اقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات کشور گفت: با اجرای طرح حساب واحد خزانه شفافیت و انضباط مالی بیشتر و منابع دستگاه‌ها مدیریت خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ بازار سهام معاملات روز چهارشنبه را با هیجانات خبر ابطال مصوبه نرخ گاز آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران معاملات روز سه‌شنبه را با ریزش شاخص‌های سهامی و در فضای رکودی پشت سرگذاشت. با انتشار خبر ابطال مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها در بعد از ظهر دیروز، معاملات امروز در جهت واکنش فعالان بازار به ابطال این مصوبه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از خوش‌وبش دولتمردان رییسی با مدیرمسئول روزنامه کیهان منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه 1402 و هم در لایحه بودجه 1401 دورنمای رشد اقتصادی 8درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان اقتصادی، پرداخت ارز دینار به زائران اربعین اقدامی مناسب در راستای حفظ ثبات و آرامش فعلی بازار ارز و حذف دشواری های تبدیل ارز برای زائران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه 48 درصد تولید کل کشور در تهران است گفت: بیش از 3 میلیون و 500هزار نفر کارگر بیمه شده در تهران فعالیت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و سکه گفت: باتوجه به کاهش قیمتی که از ابتدای سال بوده قیمت‌ها به ثبات خوبی رسیده و مردم منتظر کاهش بیشتر نباشند.