یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد اربعین حسینی درباره تمیهدات این ستاد درخصوص اینترنت، بیمه، سامانه سماح، آموزش برای مدیریت گرما، پارکینگ‌های مرزی، ارز اربعینی و گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون تاکید شد که رئیس جمهور باید نسبت به تشکیل فرماندهی واحد برای مقابله با بحران دارویی اقدام کند تا درپی توجهی نسبت به این موضوع در آینده با مرگ و میرهایی در پی کمبود دارو در کشور مواجه نشویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه گفت: وقتی که نرخ بلیت در قیاس با سایر مدل ها ارزان تر است طبیعی است انتخاب اول مردم حوزه ریلی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته در محدوده 49 هزار و 700 تومان تا 49 هزار و 900 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری 30 میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری 30میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که واگذاری‌ها در قالب خصوصی‌سازی به نااهل، شرکت‌ها را به فنا می‌دهد، گفت: شرکت ریلی رجا 7 سال است که حق دسترسی به ریل را به راه‌آهن پرداخت نکرده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش 2 ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در ادامه بررسی‌ها پیرامون ظن استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات روزهای منتهی به 17 و 18 اردیبهشت ماه، تعداد 40 کد مظنون بر اساس الگوی رفتاری مشکوک، شناسایی و جهت صدور مجوز بررسی‌های دقیق‌تر، به دادستان کل کشور معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری 30میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور باید نسبت به تشکیل فرماندهی واحد در دولت برای مقابله با بحران دارویی اقدام کند تا در بی توجهی نسبت به این موضوع در آینده با مرگ و میر‌هایی در پی کمبود دارو در کشور مواجه نشویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران توقف ارز سهمیه‌ای را تکذیب کرد و گفت مشکلی در این زمینه وجود ندارد.