یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر لزوم افزایش حقوق نیروهای فراجا و کارمندان وزارت کشور تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز مردم حرف های زیادی از کاهش نرخ تورم می شنوند، از گشایش های اقتصادی می شنوند و از آزادی دارایی های بلوکه شده در شرق و غرب می شنوند اما آن چیزی که می بینند و واقعیت است وخیم تر شدن اوضاع اقتصاد و معیشت مردم است

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه تاکنون حدود 26 هزار شرکت به سامانه مودیان ملحق شده‌اند، گفت: قرار است به زودی اسامی شرکت‌هایی که متصل شده‌اند و در سامانه مودیان تکالیف قانونی خود را انجام می‌دهند اعلام عمومی کنیم.

خبرگزاری مهر

شاهرود_فعال محیط زیست از مشاهده یک یوزپلنگ مادر همراه با دو توله اش در پارک ملی توران شاهرود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر قطعه سکه امامی دیروز 650 هزار تومان و در بازار امروز 300هزار تومان ارزان شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی سفر هیئت عراقی به ایران و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه‌های پیشین مانند پرونده شلمچه - بصره و ساخت واحدهای مسکونی در کشور عراق پیگیری و در مسیر اجرایی شدن قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق مناطق جنگی بازنشستگان مدت طولانی است که عقب افتاده و متاسفانه زمان پرداخت این دسته از مطالبات بازنشستگان هم مشخص نیست.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرشاد مومنی ضمن تشریح ضرورت توسعه خواهی و توجه به افزایش بنیه تولید فناورانه، هشدار داد: اکنون بحرانهای بزرگ را به شکلهای مختلف و در ابعاد پرتنوع مشاهده می کنیم. او با انتقاد از برخی روندها که منجر به کاهش شفافیت در ارائه آمارها در ایران شده است، گفت: باید آنچه که با عنوان جذب سرمایه گذاری خارجی معرفی می شود، بررسی شوند تا ببینیم که جذب ارز آنها از خارج و بعد صدور ارز از کانال آنها،...

وب‌گاه عصر ایران

دولت محترم باز تکرار مکررات است، اما تورم کمرشکن زندگی را برای مردم سخت کرده است. ما از تأمین گوشت و مرغ برای سفره مردم گذشتیم، مردم برای تأمین نان و دارو نیز مشکل دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر لزوم افزایش حقوق نیروهای فراجا و کارمندان وزارت کشور تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای شاخص ساز بورس تهران با ورود پول حقوقی مواجه بودند و شاخص با تقاضای حقوقی رشد کرد.