یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

حمیدرضا حاجی بابائی: در حال حاضر ما قانون احکام دائمی را در اختیار داریم. در قانون احکام دائمی تاکید شده که مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت براساس میانگین دو سال آخر باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: در حال حاضر ما قانون احکام دائمی را در اختیار داریم. در قانون احکام دائمی تاکید شده که مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس میانگین دو سال آخر باشد. وی بیان کرد: از این رو دولت در بند (ژ) ماده 29 لایحه برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده بود...

وب‌گاه گسترش

از منظر تکنیکالی باوجوداینکه اندیکاتور RSI توانسته است خط روند نزولی خود را روبه‌بالا بشکند و در مسیر احتمالی صعودی قرار بگیرد؛ اما ارزش کم معاملات سرعت رشد شاخص را کند کرده است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با سوداگران و محتکران بازار مسکن برخورد می‌کنیم در این دولت بیش از چهار هزار بنگاه مشاور املاک متخلف را بستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز نمادهای خودرویی در صدر بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پلمب مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی پلمب خبر داد و گفت که از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: سال گذشته با تولید 1598 واگن باری در داخل، رکورد حمل ریلی بار شکسته شد و در 3 ماه اول امسال هم رکورد دیگری در این خصوص زدیم.

وب‌گاه عصر ایران

فوتبال حرفه ای زیرمجموعه صنعت سرگرمی است. صنعت سرگرمی از جمله صنایع مدرن جهان است و اداره این کسب و کار نیازمند ذهن مدرن و باز است. با ذهن سنتی و بسته قطعا نمی توان در هیچ بخشی از صنعت سرگرمی به ویژه فوتبال به جایی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد بانک ها تا امسال بیش از 215 هزار میلیارد تومان به شرکت های زیرمجموعه خود وام داده اند. در این میان، بانک آینده رکورد جدیدی ثبت کرده و به تنهایی با بیش از 123 هزار میلیارد تومان در صدر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری زمینه بهره گیری از ظرفیت طرفین در توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و گسترش مهارت‌های حرفه‌ای و اشتغال در حوزه صنایع خلاق فراهم شد. این تفاهم نامه امروز - یکشنبه 15 مردادماه - در راستای تحقق اهداف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وزش باد شدید و رگبار باران در برخی از استان ها صادر شده است.