یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور تعاون وزیر تعاون گفت: با توجه به تکلیف بانک‌ها جهت پرداخت 25 درصد تسهیلات خود به بخش تعاون، 4 بانک در سال گذشته هیچ‌گونه تسهیلات به بخش تعاون اختصاص ندادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران در نتیجه معاملات روزهای جاری توانسته است بیش حدود 3 درصد رشد را برای مردادماه رقم بزند تا از دردهای افت‌های ماه‌های پیش بکاهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از منظر تکنیکالی باوجوداینکه اندیکاتور RSI توانسته است خط روند نزولی خود را روبه‌بالا بشکند و در مسیر احتمالی صعودی قرار بگیرد؛ اما ارزش کم معاملات سرعت رشد شاخص را کند کرده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مجلس جایی برای آزمون و خطا نیست، در نظام مردم سالاری دینی، ابزار جدی کادرسازی و کشف انسان‌ها احزاب هستند و باید احزاب قوی و قدرتمند، کادرسازی و آدم‌ها را شناسایی و حکمران تربیت کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در طول چهار ماهه اول سال 1402، نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 2 برابر افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود 800 هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قمری وفا در توییتی نوشت: یکشنبه 15 مرداد ماه نمایندگان صرافی‌های سراسر کشور از جمله مدیران 50 صرافی به منظور هم‌اندیشی، هماهنگی و تعاملات فنی و تخصصی در بازار ارز، با معاون ارزی بانک مرکزی دیدار و گفتگو کردند. هدف از برگزاری این نشست همفکری سازنده با سیاستگذار و هم‌اندیشی و تعاملات فنی و تخصصی در بازار ارز بوده است. در حال حاضر 394 صرافی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر اینکه تقاضا برای خرید طلا کاهش پیدا کرده‌است، گفت: بین 20 تا 40 درصد تقاضا برای خرید طلا کاهش یافته و حتی تا 20 درصد تقاضای عروس و دامادها برای خرید طلا به سمت بدلیجات و نقره رفته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که هفته هاست زمزمه تغییر برخی اعضای هیات پذیرش فرابورس به گوش می رسد، برخی موانع قانونی و حساسیت های بازار سرمایه مانع از انجام این تغییرات شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی کارنامه‌ی اقتصادهای بزرگ سراسر جهان یادآور یک حقیقت غیر قابل انکار است: «نوبت توسعه تجارت الکترونیک رسیده».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سکه امروز یکشنبه 15 مرداد ماه مانند روز گذشته شاهد عقبگرد قیمت سکه امامی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سکه امامی امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 با کاهش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به دیروز مواجه شده و به 28 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. همچنین حباب این سکه روی رقم 5 میلیون و 902 هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای 18 عیار نیز تا به این لحظه 2 میلیون و 365 هزار تومان معامله شده است. همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی 1955 دلار و 70 سنت است.

وب‌گاه عصر ایران

پاکستان قراردادهایی به ارزش دهها میلیارد دلار به 4 کشور عربی عربستان سعودی، امارات، قطر و بحرین پیشنهاد داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور رفع ابهامات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی برگزار شد.