یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان واگذاری زمین رایگان در ابوموسی علاوه بر فرم «ج»، از شرط احراز سکونت نیز معاف خواهند بود ولی محاسبه‌ها نشان می‌دهد احتمالا تنها حدود هزار و 400 نفر می‌توانند از این شرایط استفاده کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم، در حالی دو ساله شد که اوایل فعالیت در «نقشه راه اقتصادی» برای پایان 1402 تورم 15 درصدی را پیش‌بینی کرده بود؛ نرخی که اکنون در ادبیات مسئولان به آن اشاره نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امعاون وزیر امورخارجه روسیه درباره احتمال بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کرد که احتمال آن چندان زیاد نیست.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار و 300 مشاور املاک فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده در نواحی شرقی کشور خیزش گردوخاک و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

توسعه‌دهندگان تتر قرار است کتابخانه جاوا اسکریپت خلاقانه‌ای را منتشر کنند که برای تسهیل انتقال دستورات و سیگنال‌ها به سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین، از جمله WhatsMiner، AvalonMiner و Antminer، ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر دولت محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت براساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در گام نخست ضمن اخراج عوامل نشت غیرقانونی اطلاعات معاملات، موضوع را به نحو مقتضی نزد مرجع ذیصلاح تا حصول نتیجه نهایی به منظور مجازات متخلفین طبق قانون پیگیری خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کارشناس صنعت فولاد با اشاره به تصویب اوراق مرابحه ارزی برای پروژه‌های ارزآور مانند فولاد گفت: در حال حاضر مشکل صنعت فولاد کشور نقدینگی نیست، بلکه تکنولوژی است.

وب‌گاه منیبان

مان قطعی افزایش حقوق و پرداخت معوقات بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میانگین حقوق 2 سال آخر کارکنان دولت مبنای بازنشستگی خواهد بود