شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه افراد حقیقی 22 میلیون و500 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی 23 میلیون و 600 هزار تومان ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس با اعتراض نسبت به وضعیت معلمان حق التدریس و همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین بارها تذکر داده شده است اما چیزی از آن در نیامده و مشکل مردم متاسفانه حل نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به سرانه مصرف گوشت، جمعیت فعلی دام جوابگوی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه امروز روندی معکوس هم دارند در حالی که طلا اندکی افزایشی است، سکه امامی و بهار آزادی به کانال پایین‌تر بازگشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: صفحه پارک ملی توران در فضای مجازی از مشاهده یوزپلنگ ماده به همراه دو توله یوز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر امور خارجه سریلانکا با تاکید بر علاقه دو کشور بر گسترش روابط تجاری، توسعه روابط پولی و بانکی را لازمه تقویت و توسعه روابط اقتصادی دو کشور دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: استان کردستان در اجرای مطلوب پروژه نهضت ملی مسکن (واگذاری زمین جهت ساخت) جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

خبرگزاری مهر

وزارت اقتصاد جزئیات آمار املاک مسکونی سه بانک را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بنا به گفته استاندار هرمزگان، طرح ملی مسکن بندرعباس، بزرگترین پروژه یکپارچه کشور به شمار می‌رود که ظهر امروز عملیات اجرایی آن در قالب 15 هزار مسکن آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

در وزارت جهاد کشاورزی برخورد با مرغدارانی که حداقل 90 درصد مرغ خود را به کشتارگاه نبرند به عنوان پیشنهاد وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به جرأت می‌توان گفت دولت ایران در هیچ کدام از بازار ها به اندازه بازار وجوه وام دادنی (Loanable Funds) برای تعیین قیمت مورد نظرش موفق نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: درتذکر شفاهی با تأکید بر اینکه مردم به ثبات قیمت ها نیاز دارند، اظهار کرد: قیمت ارز تا حدودی تثبیت شده است امیدواریم نرخ ارز پایین تر بیاید تا مردم بتوانند برای دخل و خرج خود برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام وزارت امور خارجه صربستان به همراه سفیر این کشور در ایران از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت آپارتمان ها در غرب تهران مورد بررسی قرار گرفته است. مناطق 2 و 5 و 21 و 22 در محدوده غرب تهران قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به ضرورت ترخیص به‌موقع کالاها گفت: نباید مسئله رسوب کالا در گمرکات و بنادر کشور را کتمان کرد؛ بلکه می‌بایست عوامل متولد شدن این پدیده را بررسی کرد تا بتوان از ابتدا برای جلوگیری از آن اقدامات لازم را انجام داد.