شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی شیب کاهشی داشت و به 28,751,000 (بیست و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.35 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات امروز بازار قیمت دلار افزایش داشته است و به 49,500 (چهل و نه هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پوند با رشد 0.2 درصدی به 63,142 (شصت و سه هزار و یکصد و چهل و دو) تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران گفت: کیفرخواست مدیر یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه انرژی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت تسهیلات کلان بانکی با مانور متقلبانه و سندسازی به مبلغ 427 میلیارد و 856 میلیون و 520 هزار و 685 ریال و همچنین عدم بازپرداخت آن، از سوی دادستانی تهران صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل افت را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار پایین آمد و هر گرم به 2,368,900 (دو میلیون و سیصد و شصت و هشت هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز نزولی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه عقب نشینی داشت و به 28,751,000 (بیست و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه و یک هزار) تومان رسید که کاهش 0.35 درصدی داشته است. قیمت دلار اما صعودی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل رشد محدودی را ثبت کرد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در مجلس با کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش‌ها از روند قیمت‌ها، از صعود قیمت طلا و دلار در بازار تهران حکایت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی طی نامه‌ای به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه بیمه اجباری شناور‌های مسافری که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در هیات وزیران به تصویب رسیده را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد. در این لایحه آمده است: با توجه به افزایش چشمگیر تعداد شناور‌های مسافری در حوزه حمل و نقل دریایی با ظرفیت‌های 50 تا...

خبرگزاری میزان

نمایندگان با تصویب کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی سرخس موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران در صحن علنی مجلس تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تولیدکنندگان، تخم مرغ را بین 20 تا 30 درصد کمتر از قیمت مصوب می‌فروشند که باعث زیان تولید می‌شود، گفت: صنعت مرغ تخم‌گذار با کمبود نقدینگی مواجه است و بانک‌ها تسهیلات برای سرمایه در گردش نمی‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر امروز کشاورزان جنوب محصول لیمو، گوجه و پیازشان دستشان مانده و خریداری برایش پیدا نمی شود محصول بی برنامگی‌هایی است که از دهه‌های گذشته تاکنون در بخش کشاورزی وجودداشته است.