شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس، بر ضرورت ساماندهی بازار ارز و مقابله با دلالی در آن تاکید کرد و گفت: بانک مرکزی باید از اقدامات حاشیه‌ای که نتیجه ای در بر ندارد بپرهیزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: اگر بتوانیم قیمت مصالح ساختمانی را 2 سال ثابت نگه داریم، قیمت تمام شده مسکن نیز کاهش یافته و تولید افزایش یافته و رونق می‌گیرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه داروهای تولیدی با فناوری بالا در ایران مورد اقبال کشورهای همسایه هستند، گفت: این کشورها از واردات و مصرف چنین داروهایی استقبال می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سکه دیروز با شوک کاهشی قیمت دلار در سراشیبی قرار گرفت و کانال 29 میلیون تومان را از دست داد و به کانال 28میلیون تومان برگشت.

خبرگزاری تسنیم

در سایه تامین برق پایدار صنعت آلومینیوم، صادرات شمش خالص یک شرکت بورسی فعال در این صنعت 31.6 برابر شد.

وب‌گاه گسترش

براساس آخرین نرخنامه میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران هر کیلو مرغ گرم تازه در این مراکز خرید با قیمت 75.900تومان به فروش می‌رسد و قیمت مرغ تفکیک شده نیز طی یک‌ماه گذشته رشد 3تا 4درصدی داشته است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ایران‌اینترنشنال و صدای آمریکا تا فارس و تسنیم از افزایش قیمت نان نوشتند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج گفت: دولت و مجلس برای رسیدن به الگوی مناسب در بازار برنج باید از نظرات بخش خصوصی در جهت کاهش مشکلات بازار استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی قیمت طلا و سکه روز گذشته را با روند کاهشی آغاز کرد که از افت 200 تومانی قیمت دلار خط می‌گرفت. در پی برگشت قیمت سکه به کانال پایین‌تر حباب سکه نیز روند نزولی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس با لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون، موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بانک پاسارگارد از رونمایی از چک امن دیجیتال توسط این بانک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها که قریب دو سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد، بحث درباره کارنامه این دولت و نقاط قوت و ضعف آن نقل بسیاری از محافل و رسانه‌ها شده است. طبیعی است که دولتمردان همواره زیر ذره‌بین افکار عمومی، نخبگان و رسانه‌ها هستند و درباره کارآمدی یا ناکارآمدی آنها، تحلیل‌های مختلفی ارائه می‌شود. در مورد دولت سیزدهم، اما موضوع قدری متفاوت است و گزاف...

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.