شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 15 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز را به شرح ذیل قرائت کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ایجاد منطقه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی تمایل به خرید سکه امامی داشت. به نظر می‌رسد سکه بازان سعی می‌کنند بعد از روشن شدن مسیر حرکتی نرخ دلار در وضعیت خرید یا فروش قرار بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو، مهلت واریز وجه متقاضیان ثبت نام دنا پلاس به‌زودی به پایان می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد هزار و 113 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 34 هزار و 181 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس برای اینکه بتواند روند صعودی را حفظ کند نیاز به حجم و ارزش معاملات بالا دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در گزارشی نوشت: «یکی از تعطیلات جدیدی که به تازگی با آن رو‌به‌رو شده‌ایم مربوط به تعطیلات دو روزه‌ای بود که سخنگوی دولت علت آن را شدت گرمای هوا اعلام کرد. اما بلافاصله پس از انتشار این خبر برای تعطیلی سراسری روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، یک منبع آگاه در وزارت نیرو اعلام کرد علاوه‌بر شدت گرما، کاهش تولید برق هم از دلایل دیگر این تصمیم بوده...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در برنامه تهران بیست با موضوع گفت: برای مدیریت بحران نیازمند قانون، اسناد بالادستی، نقشه راه و برنامه ملی اقدام و عمل یعنی برنامه عملیاتی هستیم. وی در ادامه بیان کرد: از نظر قانون و اسناد بالادستی اگر چه نیاز به قانون جامع داریم، اما در حال حاضر با خلا قانون هم مواجه نیستیم. در حال حاضر مهمتر از یک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: برای مدیریت بحران نیازمند قانون، اسناد بالادستی، نقشه راه و برنامه ملی اقدام و عمل یعنی برنامه عملیاتی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد هادی زاهدی درباره وضعیت آمادگی دانشگاه‌ها در برابر حملات سایبری گفت: بسیاری از حملات سایبری در لحظه‌ای که انجام می‌شود خنثی شده و به نوعی تاثیرگذار نیستند، بسیاری از این حملات هم به آن نقطه هدفی که مورد توجه مهاجم هست، دست پیدا نمی‌کنند، شاید به یک درصد آن چیزی که مد نظر شان هست دست پیدا کنند. مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهبود فضای کسب‌وکار راهکاری عملیاتی برای تحقق اهداف بهره‌وری کشور است. اقدامات وزارت اقتصاد در این زمینه قابل‌تقدیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم در برنامه هفتم توسعه یک خط هم درباره زلزله تهران و مدیریت بحران نوشته نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس در شرایطی قرار دارد که بسیاری از کارشناسان معتقدند بازار خیلی بیشتر از این پایین نخواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) می پردازند.