شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار؛ روز گذشته با اخبار و سیگنال های منفی، قیمت دلار در تهران وارد فاز نزولی شد و بازار با کاهش تقاضا همراه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله‌ای صعود داشته است و به 41,313 (چهل و یک هزار و سیصد و سیزده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.02 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 313 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و سیزده تومان) اعلام شد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور لایحه بیمه اجباری شناورهای مسافری را به مجلس ارسال کرد.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه سوخت به پتروشیمی های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افزایش حرکت کرد و نرخ 41,313 (چهل و یک هزار و سیصد و سیزده تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نگاه معامله گران دو دلیل اصلی کاهش قیمت قیمت دلار در معاملات دیروز ناشی از افت دلار در هرات و نرخ حواله درهم بود. به باور این دسته اگر بازارهای همسایه امروز هم به مسیر کاهشی دیروز ادامه دهند این امر ممکن است کفه ترازوی کاهشی ها را سنگین تر کند.

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: در دولت سیزدهم میزان و سرعت رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اجرای طرح‌های عمرانی در این مناطق دو برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: در دولت سیزدهم میزان و سرعت رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اجرای طرح‌های عمرانی در این مناطق دو برابر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نهضت ملی مسکن هرمزگان، به ایرانیان متمایل به سکونت در جزیره بوموسی، زمین اعطا می‌شود

خبرگزاری تسنیم

براساس ابلاغیه سازمان مالیاتی اخذ مالیات از وارد کنندگان کالاهایی نظیر محصولات خام زراعی و باغی از مناطق آزاد تجاری صنعتی به سرزمین اصلی در اجرای مفاد تبصره (3) ماده (17) قانون مالیات بر ارزش افزوده فاقد موضوعیت خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از احیای 2 هزار واحدغیر فعال تولیدی در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.