سه‌شنبه 12 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مودی مداری و مالیات ستانی عادلانه را از راهبردهای اصلی نظام مالیاتی عنوان کرد و گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی، گامی عملیاتی و مهم در گره‌گشایی از مشکلات مردم است که در چارچوب تکریم ارباب رجوع، فصل جدید پاسخگویی به مودیان مالیاتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: رشد اقتصادی 1401 معادل 4 درصد بود که اگر با رشد متوسط 0.8 درصدی دهه 90 مقایسه کنیم، رشد 5 برابری را شاهد هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاون قضایی دیوان عدالت اداری در حوزه اداری و استخدامی در خصوص همکاری دوجانبه برای حل و فصل پرونده‌های طرح شده در دیوان و رسیدگی به مطالبات به حق بازنشستگان کشوری دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای هیئت امنای صندوق توسعه ملی بودجه سال 1402 ستاد صندوق توسعه ملی را تصویب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت در اولین گردهمایی «راهبردهای حاکمیت داده در نظام تصمیم‌گیری کشور» با اشاره به ضرورت برقراری لینک‌های ارتباطی با شبکه تولید ثروت و بدنه اقتصاد کشور، اظهار داشت: «در صورت برخورداری از لینک‌های متصل با سازمان‌ها دیگر نیاز به درخواست از آن‌ها برای ارائه اطلاعات شفاف و کلاسه‌بندی‌شده نخواهد بود، بلکه کافی است تا آن‌ها بدانند این اطلاعات در مسیر خلق ثروت برای خودشان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران دلایل اصلی افزایش قیمت بلیت هواپیما را برشمرد و اقدامات دادستانی برای کنترل قیمت‌ها را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دادستان تهران دلایل اصلی افزایش قیمت بلیت هواپیما را برشمرد و اقدامات دادستانی برای کنترل قیمت‌ها را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه 4 و 8 قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران امروز تا سطح 2 میلیون و 164 هزار و 221 واحد بالا آمد.

وب‌گاه گسترش

در اقتصاد ایران یکی از مشکلات و چالش های بزرگ، عدم تامین مالی موثر و کارآمد بنگاه های اقتصادی؛ به ویژه بنگاه های تولیدی است. مشارکت فعال صندوق های تامین سرمایه می تواند بخش زیادی از این مشکل را حل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه 4 و 8 قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی بانک مرکزی آمار‌های مربوط به رشد اقتصادی سال 1401 اقتصاد ایران را تحلیل کرد.

خبرگزاری مهر

لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب 15 میلیون گردشگر ورودی تا سال 1406 تقدیم مجلس شد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر حقوق یک کارگر را 7 میلیون و 100 هزار تومان در نظر بگیریم برای خرید یک فرش 6 متری 39میلیون تومانی تقریبا باید 6-5 ماه کل حقوقش را پس انداز کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز جاری خودرویی‌ها رتبه اول ارزش معاملاتی را از دست دادند و گروه بانکی باارزش بیش از 944 میلیارد تومان در جایگاه اول نشستند.