پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال سال اخیر ایران) به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. پرویز امینی نویسندگی و سحر فرهادروش تصویرگری این کتاب را بر عهده داشتند. «من مصطفی چمران هستم: مرد روز‌های سخت» بخش‌هایی از دوران کودکی مصطفی چمران را روایت می‌کند و مناسب گروه سنی نونگاه (بالای 12 سال) است. در پشت جلد این...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هرچند پرونده انتخابات اتاق بازرگانی 28 خرداد ماه بسته شد، اما حواشی این انتخاب هنوز تمام نشده و با این شرایط این پرسش مطرح می شود که اتاق بازرگانی چه نفع و ضرری برای اقتصاد کشور دارد. در این خصوص محمدمهدی بهکیش معتقد است، تنها راهی که اتاق ایران در دوره دهم دارد اینکه بتوانند از پشتوانه فکری قوی و محکم فعالان اقتصادی، تجار، کارشناسان، سیاست‌گذاران و صنعتگران استفاده کنند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی مردم فقیرند چرا کشور را گران اداره می کنید؟ اقتصادنیوز: مهدی پازوکی تحلیل‌گر مسائل اقتصادی و استاد سابق دانشگاه علامه طباطبایی بر این باور است که باید راهکار اصلاح سیاست داخلی و خدمت سیاست خارجی به اقتصاد و حکمرانی خوب در دستور کار قرار بگیرد و در اولین فرصت امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی و انتقال تکنولوژی، امکان بهبود رشد اقتصادی و کاهش تورم فراهم شود. در غیر اینصورت تبعات سختی...

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه و شهرسازی از تامین زمین ساخت یک میلیون و 785 هزار و 44 واحد مسکونی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه 60 درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و 663 پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی است.

خبرگزاری مهر

در بخش نهضت ملی مسکن، زمین به استعداد ساخت یک میلیون و 785 هزار و 44 واحد مسکونی تا پایان اردیبهشت تامین شد.

خبرگزاری مهر

سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو اتاق بازرگانی ایران: در روزهای اخیر بخش خصوصی بی‌توجه به حاشیه‌ها و با رای قاطع، رییس اتاق بازرگانی ایران و تیم منتخب را انتخاب کرد و حالا که نتایج اعلام شده، فعالان بخش خصوصی نباید اجازه شیپور کردن اختلافات، هوچی‌گری و سیاه‌نمایی را بدهند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس توافق به عمل آمده بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 31 خرداد) با 6 هزار و 940 واحد افزایش در ارتفاع 2‌میلیون و 173 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری فارس