یک‌شنبه 10 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 991 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 181 هزار و 820 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش 20درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه 29خرداد ماه اجرا می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: برنامه هفتم با نگاه آسیب شناسی نسبت به شش برنامه قبلی نوشته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه - 28 خرداد - برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور در صحن علنی مجلس حضور یافت و به تشریح محور‌های مهم این لایحه پرداخت. رییس جمهور در تشریح ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم اواخر شهریور 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد؛...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: برای وارد کردن چند میلیون مسکن احتکار شده به بازار مسکن طرح مالیات بر خانه های خالی تصویب و ابلاغ شد و در گام آخر مجلس در هفته گذشته با تصویب قانونی موثر، زیر ساخت قانونی برای مقابله با آشفته بازار اجاره مسکن را ایجاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن در مجلس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از چهره‌ها بر لزوم مشارکت‌یافتن "نخبگان عرصه حکمرانی" در فرایندهای تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری تأکید دارند. اما این حرف در عمل چقدر محقق شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز یکشنبه می‌روند که روز شنبه شاخص‌های بازار سهام نوسان زیادی داشتند. اما یک سیگنال مثبت در بازار وجود داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اول تیرماه تا 15 مردادماه امسال از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بورس تهران گفت: مذاکراتی را با یکی از نهادهای مالی انجام دادیم قصد داریم تا به زودی «صندوق پوشش ریسک» را به عنوان صندوقی که تاکنون در بازار سرمایه استفاده نشده، راه‌اندازی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سهام حدود 3-4 درصد نسبت به چهارشنبه رشد کرد و به 7200 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد 7.7 درصدی تشکیل سرمایه ثابت در بخش ماشین آلات در سال 1401، نشانه‌ای از احیای اقتصاد کشور به ویژه در بخش‌های صنعتی و همچنین کمرنگ شدن تحریم در حوزه دسترسی کشور به ماشین آلات تولید به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه 28 خرداد، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: ضمن تشکر از تلاش عزیزانمان در مجلسلازم می‌دانم گزارشی در رابطه با مسکن به اطلاع مردم عزیز برسانم. وی افزود: همه ما می‌دانیم که امروز مسکن از مهم‌ترین مسائل مردم در سبد هزینه‌های خود خانوار محسوب می‌شود و به‌همین...