یک‌شنبه 10 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

نواندیش نوشت: چرا آقای رئیسی، علی باقری کنی را همراه خود به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا نبرد تا نشان دهد سه - چهار کشور اروپایی مثل آلمان، فرانسه و انگلیس همه عالم نیستند و می توان مسائل بین المللی را با همان سه کشور آمریکای لاتین حل و فصل کرد؟

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از کشورهای دنیا در زمینه تنظیم حقوق مستاجر و صاحب‌خانه قوانین جامعی دارند که خلأ چنین قوانینی در ایران به نابسامانی بازار اجاره‌بها دامن زده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران روزنامه دولت در دومین سالگرد انتخاب رئیسی به ریاست جمهوری دولت گذشته حمله کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بورس تهران گفت: مذاکراتی را با یکی از نهادهای مالی انجام دادیم تا بتوانیم «صندوق پوشش ریسک»، صندوقی که تاکنون در بازار سرمایه استفاده نشده را راه‌اندازی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد و ضمناً محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. برقی افزود: تردد روان...

وب‌گاه گسترش

اگر قرار تسهیلات بانکی به شروع زندگی آسان‌تر بی‌انجامد باید در وقت درست انجام شود. با توجه به تورم روز افزون شاهد گران‌تر شدن اغلب مایحتاج زندگی نیز هستیم و این اهرم فشار نیز خانواده‌ها را درگیر خود کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در کنار ثبات‌بخشی به بازارها، از عوامل بنیادین اثرگذار بر تورم نیز غافل نشده و یکی از مصادیق تلاش برای مهار عوامل بنیادین تورم، کنترل رشد نقدینگی است؛ به طوری که در 2 ماه نخست امسال، کمترین میزان رشد نقدینگی در پنج سال اخیر به ثبت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دیشب بالای مرز حمایتی 29 میلیون و 800 هزار تومان به فروش رسید.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای "کشف قیمت منصفانه" گفت: با این کار از قیمت‌گذاری کاذب در بازار مسکن جلوگیری می شود.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

60 دقیقه ی ابتدایی بازار سهام، پرعرضه آغاز شد به نحوی که شاخص کل در یک ساعت ابتدایی بازار بیش از 19 هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر

میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.