سه‌شنبه 12 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در مورد وضعیت پیش روی بازار مسکن گفت: تحولات ارزی و سیاسی اخیر در کشور سیگنال‌های کاهش قیمت به بخش مسکن مخابره کرده اما با توجه به اینکه چسبندگی قیمت و نقدشوندگی در بخش مسکن متفاوت با بازارهای دیگر است هر چقدر زمان بگذرد بیشتر آثار خود را نشان می‌دهد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه از دولت محترم و وزیر اقتصاد که پس از سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان مازندران و دستورات ایشان، مجدداً به حوزه بنادر و گمرکات و اموال تملیکی ورود کرده اند تشکر می‌کنیم، افزود: این تعامل و همراهی قطعاً نتایج خوب و مثبتی به همراه خواهد داشت. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص موضوع مطرح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند کاهشی قیمت ملک در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق پایتخت کاهش چشمگیری داشته است.

وب‌گاه گسترش

برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس دیروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.

خبرگزاری مهر

بوشهر - وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد فضای امید و تقویت ایمان از بنیان‌های اساسی امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی باور داشتند که ادعای یک رسانه عربی در مورد سفر حسین امیر عبداللهیان به عمان باعث شد زیر پای بازیگران ارزی تهران خالی شود و اسکناس آمریکایی در سراشیبی قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار مسکن به‌خلاف زمستان گذشته در بهار امسال روزهای آرامی را پشت‌سر می‌گذارد و نه‌تنها خبری از افزایش قیمت در این بخش مهم اقتصادی کشور نیست، بلکه روند کاهش قیمت شروع شده و در ماه گذشته هم تشدید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار مازندران از دستور ویژه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برای خرید برنج مازندران در گستره وسیع خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند کاهشی قیمت مسکن که از ابتدای سال جاری شروع شده، در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران بین 1 تا 2 میلیارد تومان یعنی 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه 4 و 8 قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: تاکنون حقابه قانونی ایران ازسوی افغانستان آزادسازی نشده است البته ما در کنار پیگیری مستمر این حق قانونی، تدابیری برای تامین مصارف مردم به روش‌های مختلف اندیشیده‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1401 بیش از 134 هزار و 59 مورد بازدید از مراکز درمانی کشور انجام شده که این رقم در سال 1400 حدود119 هزار و 41 مورد بوده است. تعداد مراکز تعطیل شده متخلف در سال 1401 نسبت به سال 1400 از رشد حدود 50 درصدی برخوردار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: روند کاهشی قیمت مسکن که از ابتدای سال جاری شروع شده، در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران بین 1 تا 2 میلیارد تومان یعنی 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در نشست با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی از دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور به برخی از وزارتخانه های مهم جهت عقد قرارداد برای خرید برنج کشاورزان مازندران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد.