جمعه 8 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

بازار سکه شاهد ثبات قیمت ها بود و قیمت انواع قطعات سکه در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه) تغییری نسبت به قیمت‌ها در ابتدای هفته نداشت.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از طبقه‌بندی بازارها در سال جاری خبر داد و گفت: دامنه نوسان طبق طبقه‌بندی تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش بینی می شود بازار در روز شنبه 27 خرداد وضعیت صعودی متعادل داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه انگلیسی با برشمردن چالش‌های پیش روی اقتصاد ترکیه از احتمال افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره و کاهش بیشتر ارزش لیر این کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه آخرین تصمیمات در مورد نحوه تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان معتقدند انچه سبب شده واردات خودرو عملیاتی نشود و تنها در حد ثبت سفارش و واردات محدود چند دستگاه باقی بماند، ریشه در چالش‌های ارزی کشور دارد.

خبرگزاری مهر

پیش بینی می شود بازار در روز شنبه 27 خرداد وضعیت صعودی متعادل داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشت: در سفر به دوحه، دیدار موفقی با رئیس‌کل بانک مرکزی قطر داشتم. همکاری‌های پولی و بانکی بین ایران و قطر در حال توسعه است. تقویت مناسبات بانکی در شرایط کنونی اقتصادی دو کشور اهمیت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی شب گذشته، به خالی بودن خزانه در دولت قبل و تبدیل 5 میلیارد دلار (حدود 60 هزار میلیارد تومان) کسری بودجه دولت روحانی به پایه پولی و اوج گرفتن تورم در پی چاپ پول پرقدرت برای جبران کسری بودجه دولت دوازدهم اذعان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد وزیری؛ راه افتادیم به سمت کارگاه تولید پره‌های بادی 12تنی. هر پره در دو نیمه طولی، تولید و بعد به هم چسبانده می‌شود. الیاف فایبرگلاس و چوب‌های بالسا در دو قالب به طول 50 متر پخته می‌شوند. بعد دو نیمه به هم جوش داده می‌شود و در آخر بتونه و نقاشی. دانش ساخت و طراحی پیچیده‌ای داشت. الحق در شکار دانش فنی مپنا دستان بلند و توانمندی دارد. به نظرم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار اردبیل، ضمن ابلاغ پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در خصوص جان باختن شماری از هم‌وطنان در سیل شمال این استان، از دستور رئیس‌جمهور برای تداوم جدی تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده و برآورد خسارت‌ها و تخصیص اعتبارات لازم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سید ضیاء مرتضوی ماه محرم 1401 علاقمند بود نامه امام سجاد علیه السلام در نقد «زهری» را شرح دهد و هرجا فرصت یافت، طعنه‌ای به نظام و عالمان مؤید آن در حوزه‌ها زد و به گونه‌ای آنها را با زهری مقایسه کرد اما اگر دقیقتر می‌نگریست او خود همان زهری بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد تاکید کرد: تلاش کردیم در یک سال گذشته مواردی همچون انضباط مالی، شفافیت مالیاتی، کفایت سرمایه بانک های دولتی، تسهیل مجوزهای کسب و کار و شفافیت شرکت‌های دولتی را به ثمر برسانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته در حرم مطهر رضوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، جهانیان جوان ایرانی را به توان و نبوغ او می‌شناسند اما دشمن نمی‌خواهد دستاوردهای آنان به دنیا برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید در بسیاری از نقاط کشور صادر شده است.