یک‌شنبه 10 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اقتصادی اصلاح‌طلب تأکید کرد اقتصاد ایران، هفت فصل پیوسته رشد اقتصادی را تجربه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار خودروی ایران، چند ماه است که متاثر از عوامل مختلف دچار نوسانات قیمتی شدید شده است. در این مقاله قصد داریم با بررسی عوامل مختلف، آینده بازار خودرو ایران را از نظر قیمت پیش بینی کنیم.

خبرگزاری مهر

محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر 40 هزار تومان سقوط نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن ادعا کرد توافق برجام، توافقی قوی بود اما توافق جدیدی که می‌خواهد انجام شود،‌ضعیف است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.6 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور بسیاری از مدیران دولت سیزدهم را فاقد شایستگی می داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامران ندری اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق در یادداشت امروز خود در دنیای اقتصاد نسبت به اجرای وعده اخیر وزیر اقتصاد ابراز تردید کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور آذربایجان، می خواهد تصویر خود را به عنوان یک فرد متجاوز و جنگ‌طلب ترمیم کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور برنامه ریزی برای بهبود وضعیت بازار مسکن، تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان امری ضروری است که برای اجرایی شدن آن دستگاه های مختلف هم باید همکاری لازم را داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران روزنامه دولت در دومین سالگرد انتخاب رئیسی به ریاست جمهوری به دولت گذشته حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به نوساناتی که ممکن است در بازار ارز رخ دهد باز هم مجددا قیمت خودرو افزایشی خواهد شد و با طولانی شدن نوبت‌دهی‌ها بسیاری هم از ثبت‌نام در سامانه خودرو منصرف می‌شوند و برای خرید خودرو به بازار آزاد مراجعه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امسال تعداد زیادی از مستاجرها و موجرها برای آنکه متحمل هزینه های جابه جایی نشوند ترجیح می‌دهند تا قراردادها را تمدید کنند. از این رو تعداد موجرهایی که واحدهای خود را به بازار اجاره معرفی می‌کنند کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزام تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان به تهیه فیلم از جلسات مجامع عمومی صاحبان سهام، مصوبه‌ای را ابلاغ کرد.