شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری به ریزش قیمت دلار واکنش کنایه آمیز نشان داد.

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دستگاه قضا در فضای حمایتی و پشتیبانی از حوزه اقتصاد کشور قرار گرفته است گفت: مبارزه قوه قضاییه با فساد پشتیبانی واقعی از تولید در حمایت از اقتصاد کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فخاری گفت: تسهیلات ساخت مسکن از 350 میلیون تومان به 550 میلیون افزایش یافته و تسهیلات بافت فرسوده نیز به 600 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس بسته نظارتی - اعتباری تسهیل و تسریع وام ازدواج بانک مرکزی، بانک‌های عامل به هیچ وجه اجازه دریافت بیش از یک ضامن بابت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را ندارند و این وام باید ظرف حداکثر 25 روز به متقاضیان پرداخت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراقبت از سیستم ایمنی، جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و دفاع از بدن در دوره بیماری، بسیار مهم است. خواب کافی، حفظ تحرک و ورزش منظم تا حدودی عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشند، اما مؤثرترین راه برای ارتقای این سیستم حیاتی، داشتن یک رژیم غذایی سالم است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه جهانی؛ بلند مرتبه سازی در کشور‌های مختلف از جمله ایران همواره با اهداف و توجیهاتی از قبیل آزاد شدن سطح زمین از قید ساخت و ساز و استفاده از آن برای فضای باز و سبز، قرار دادن خدمات عمومی در ساختمان‌های بلند، صرفه‌جویی اقتصادی در تولید ساختمان و... صورت پذیرفته است. قابل ذکر است؛ تجربه بلندمرتبه‌سازی به مرور آسیب‌های مختلفی را در ابعاد اجتماعی، فرهنگی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمت‌ها ادامه داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.0 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی، با تصویب ماده 9 این طرح وزارت راه و شهرسازی را مکلف به کشف بازه قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها به صورت منطقه‌ای کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه بین المللی آل مکتوم نخستین شهر فرودگاهی هدف گرای جهان با راهبرد تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فرودگاه بین المللی محسوب می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز تا پنجشنبه افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق وزش و باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از زمانی که نخستین نشانه‌های کاهشی قیمت ارز در بازار آزاد دیده شد تاکنون سوال مهمی در میان بازیگران اقتصادی وجود دارد که آیا کاهش نرخ ارز تداوم خواهد داشت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوباره تصمیم گرفته شده است تعداد طبقات مجاز در شهرهای بزرگ افزایش یابد؛ با این امید که این اقدام بتواند رشد قیمت مسکن را مهار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار فروش آپارتمان های 100 مترمربع به بالا تعداد فایل های میانسال بسیار اندک است و در اغلب محله ها یا واحدهای نوساز و تازه ساز لوکس برای فروش عرضه شده یا واحدهای با سن بنای 20 سال به بالا. طبیعی است.