جمعه 8 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مسموم سازی دختران بی‌گناه برای ایجاد حس ناامنی است، اظهار کرد: می‌خواهند احساس امنیت را از مردم بگیرند.

خبرگزاری مهر

در پی سلسله جلسات وزیر راه و شهرسازی و مقامات عالی رتبه روسیه، در دیدار بذرپاش با وزیر مسکن این کشور خواستار تسهیل واردات سیمان و مصالح ساختمانی از ایران به روسیه مطرح شد.

وب‌گاه گسترش

امام جمعه مشهد گفت: غرب هیچ‌وقت به تعهدات خود وفادار نبود. این تجربیات ما در چالش هسته‌ای است که رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند تا در تاریخ ثبت شود به حرف اروپا و آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و ضربه‌های بسیاری هم که ما متحمل شدیم، به خاطر اعتماد بیجای عزیزانی بود که دوست داشتند اعتماد کنند تا با پذیرش برجام، تحریم‌ها برداشته شود درحالی که از روز آغاز مذاکرات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، راه افتادیم به سمت کارگاه تولید پره‌های بادی 12تنی. هر پره در دو نیمه طولی، تولید و بعد به هم چسبانده می‌شود. الیاف فایبرگلاس و چوب‌های بالسا در دو قالب به طول 50 متر پخته می‌شوند. بعد دو نیمه به هم جوش داده می‌شود و در آخر بتونه و نقاشی. دانش ساخت و طراحی پیچیده‌ای داشت. الحق در شکار دانش فنی مپنا دستان بلند و توانمندی دارد. به نظرم سطحی‌ترین حرف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: حرف اروپا و آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و ضربه‌های بسیاری هم که ما متحمل شدیم، به خاطر اعتماد بیجای عزیزانی بود که دوست داشتند اعتماد کنند تا با پذیرش برجام، تحریم‌ها برداشته شود درحالی که از روز آغاز مذاکرات برجامی تا زمان امضای نهایی آن، تحریم‌ها چند برابر افزایش یافته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام گمرک، کاهش حقوق گمرکی تجهیزات و ملزومات پزشکی به یک درصد با پیگیری‌های گمرک به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.

وب‌گاه منیبان

حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای عالی کار (افزایش 25 درصدی برای حداقل‌بگیران و 21 درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هر اونس طلا در حدود 1958.26 دلارمعامله شد، قیمت آتی طلا نیز در 1970.45 دلار در هر اونس ثابت بود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم مسکونی طرح‌های نهضت ملی مسکن این استان از سه به پنج طبقه در چهار شهر مطابق دستور وزیر راه و شهرسازی و مصوبه قرارگاه جهادی مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: دولت با تمام توان از کشاورزان حمایت کند، چراکه کشاورزی محور توسعه، پیشرفت و گرداننده چرخ اقتصاد کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت راه و شهرسازی از ثبت رایگان بیش از 23 هزار قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت تخم مرغ در بازار نسبت به روزهای گذشته کاهش شدیدی پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی دولتی‌ها تاکید دارند که روند کاهش تورم آغاز شده و ادامه‌دار خواهد بود، اما نمایندگان کارگری تاکید دارند که در سفره کارگران هیچ نشانی از کاهش یا مهار تورم دیده نمی‌شود.

وب‌گاه منیبان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط کنونی مخالف 5 ساله شدن میانگین حقوق بازنشستگی هستیم، این مسأله باید طی چند سال و با برنامه‌ریزی اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود ریزش شدید مصرف گوشت، اما روند قیمت‌ها در بازار در روز‌های گذشته از آغاز موج جدیدی از افزایش قیمت‌ها حکایت دارد.