شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: استعفای آقای رضایی از معاونت اقتصادی دولت پذیرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تئوری ما برای مهار تورم تثبیت اقتصادی است گفت: ثبات اقتصادی با دخالت شروع می شود و نمی‌توان کنار نشست تا اقتصاد به ثبات برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حکمی «محسن رضایی» را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد. پیش از این رئیس‌جمهور به دلیل حضور تمام وقت محسن رضایی در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، با استفعای وی از معاونت اقتصادی دولت موافقت کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای عالی مسکن را مکلف کردند هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بها و قرض موضوع شرط آن اقدام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت طلا با افزایش ارزش دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران برروی نشست‌های مهم سیاست‌گذاری بانک مرکزی در این هفته با توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا تمرکز کردند.

خبرگزاری دانشجو

رییس کل بانک مرکزی گفت: تورم نقطه به نقطه در شاخص تورم مصرف کننده (CPI) از 62.4 درصد فروردین به کانال 50 درصد در اردیبهشت رسید که در خرداد ماه ریزش شدیدی در این شاخص خواهیم داشت به نحوی که هدفگذاری ما ورود به کانال 30 درصد خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورت افت دلار در روز دوشنبه می توان انتظار افت سنگین تری را در بازار سکه داشت، چرا که سکه از لحاظ ارزش ذاتی نیز در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وب‌گاه گسترش

در ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز که از دو هفته پیش شروع شده است دیروز (یکشنبه، 21 خرداد) دلار در بازارهای غیررسمی در آستانه سقوط به کانال 46 هزار تومان قرار گرفت و موجب کاهش قیمت در بازارهای دیگر از جمله طلا، سکه، خودرو و مسکن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره سازمان بورس با تاکید بر اینکه بازار سهام از دلایل کافی برای رشد برخوردار است، گفت: سهامداران با تنوع بخشی در سبد سهام خود می‌توانند ریسک موجود در بازار را مدیریت کنند که اگر سهامداران آنها را مدنظر قرار دهند، می‌توان گفت که بازار هیچ جایی برای نگرانی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات در دولت آقای روحانی شرایط اقتصادی کشور را بیچاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام بانک مرکزی گفت: چنانچه نقشه تجاری کشور هماهنگ با نقشه ارزی نباشد، روشن است که نمی توان ارز را مدیریت کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: 4 هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.