شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه پرسپولیس گزارشی جالب از مجمع امروز در ساختمان این باشگاه منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار با مقام معظم رهبری گفت: تداوم پویایی و اقتدار صنعت هسته‌ای در دستور کار ثابت سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرگردانی افکار عمومی از تحلیل وضعیت فعلی بیش از پیش حس می‌شود به طوریکه بازارهای مالی همه دچار معاملات بی رمق و هیجان های منفی معاملاتی هستند.

وب‌گاه گسترش

بازار سرمایه آنطور که انتظار می‌رفت نتوانسته خواسته معدنی‌ها را برآورده کند؛ بنابراین جذابیت لازم را برای همکاری معادن و صنایع معدنی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار نسبت به کاهش روزهای گذشته، بیشترین افت قیمت را داشت. این اسکناس دو کانال ریزش قیمت را تجربه کرد و در کانال 47 هزار تومانی قرار گرفت. این روند نزولی متعاقب اظهارات سیاسی در روز جاری و برداشت مثبت معامله‌گران از این گفته‌ها بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع عمومی شرکت پرسپولیس با حضور نمایندگان سازمان خصوصی‌سازی و بورس، سهامداران و تعدادی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 29 خردادماه عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالای ایران رقم می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل و رانش زمین منجر به خسارت زیادی به جاده چالوس شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور گفت: سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت سلامت برگزاری کنکور به‌ویژه برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان، در عین حال به مسئولان مربوطه تاکید کرد، سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با فرض تثبیت یا کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، باز هم چشم‌انداز مثبتی برای رشد سودآوری شرکت‌های بورسی متصور هستم‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت آمریکا با برنامه قبلی اقدام به انتشار تله خبری «توافق موقت» برای اقتصاد ایران کرد. برای معماران تحریم‌های ایران، شرطی شدن بازارها و واکنش نشان دادن اقلام اساسی به خبر مذاکرات هدفی مطلوب است، زیرا با این نقشه تدبیر اقتصاد ملی ایران نه در تهران، بلکه به تصمیمات وزارت خزانه‌داری آمریکا وابسته خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرمهدی صبائی مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: با استناد به مفاد آخرین مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه خودرو، کمافی السابق پذیرای درخواست‌های عرضه خودرو توسط عرضه‌کنندگان در بورس کالا هستیم. وی تصریح کرد: سازمان بورس بر اساس مصوبه بالاترین رکن بازار سرمایه (شورای عالی بورس) که با هدف حمایت از حقوق...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجرا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس مفاد آخرین مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه خودرو، کمافی السابق پذیرای درخواست‌های عرضه خودرو توسط عرضه‌کنندگان در بورس کالا هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات مدیره باشگاه استقلال در آینده تکمیل می‌شود.