شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا یک کانال افت کرده و به پایین‌ترین سطح خود طی 40 روز اخیر رسیده است. قیمت دلار امروز یکشنبه 21 خرداد 1402 در سطح 41 هزار و 989 تومان قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: ایمن آبادی با اشاره به اظهارات ظریف در مورد برجام تصریح کرد: ظریف مطلب بسیار درستی درباره برجام گفت مگر این افراد نمی‌گفتند مرده برجام هم قابل دفن نیست و باید دور انداخته شود؟ چرا الان برجام را پاره نمی‌کنند؟ پس چرا دیپلماسی التماسی دارید؟ از طرفی با خبرسازی های دروغین درباره مذاکرات به دنبال کنترل بازار ارز هستید. از آن طرف رویترز و آمریکا مذاکره با ایران را تکذیب می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا یک کانال افت کرده و به پایین‌ترین سطح خود طی 40 روز اخیر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای مسکن با اشاره به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تامین متولی آماده‌سازی از سوی دستگاه‌ها اظهار کرد: طبق قانون تامین متولیان برای آماده‌سازی اراضی جهت تولید مسکن ضروری است که توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده و باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به مشکل کمبود زمین در استان تهران افزود: دو متولی تامین...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: چهار هزار و 200 کیلوگرم خامه تاریخ گذشته و فاسد که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این دانشگاه معدوم سازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار تهران از شناسایی بیش از 25 هزار خانه خالی در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهرام عین اللهی گفت: برای دارو و تجهیزات پزشکی حدود 69 همت پیش بینی شده است در حالی که نیاز ما 105 همت بوده و اگر این بودجه به ما داده نشود کمبود‌ها را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه الف

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجراست.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با اخبار امیدوارکننده در رابطه با آزادسازی منابع ارزی کشورمان در کشور‌هایی مانند عراق و کره جنوبی قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی یکشنبه وارد کانال 46 هزار تومان شد. بطوریکه دلالان یا فعالان غیر رسمی بازار هر دلار آمریکا را 46 هزار تومان خریده و 46 هزار و 300 تومان می‌فروختند. البته دلار با همین نرخ هم متقاضی و مشتری ندارد و کسانی که قصد سرمایه‌گذاری...

خبرگزاری مهر

تهران - استاندار تهران گفت: بیش از 25 هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.

خبرگزاری مهر

تهران - استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی 25 هزار خانه خالی در استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا این روزها در محدوده بالاترین قیمتی که در سال‌های اخیر تجربه کرده‌است، در نوسان است؛ گفتنی است که تقاضا برای طلا در حالی همچنان بالا است که با بالا رفتن نرخ بهره سایر دارایی‌ها مانند اوراق قرضه برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه پرسپولیس گزارشی جالب از مجمع امروز در ساختمان این باشگاه منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار با مقام معظم رهبری گفت: تداوم پویایی و اقتدار صنعت هسته‌ای در دستور کار ثابت سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد.