یک‌شنبه 27 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریزش شاخص کل بورس در حالی روز چهارشنبه ادامه داشت که علی فراقی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است: ریزش شاخص کل احتمالا در ابتدای هفته آینده به دلیل عرضه اولیه جدید ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: در بازار خودروهای خارجی قیمت ب ام و امروز هم 500 میلیون تومان کاهش داشت این خودرو در بازار 23 میلیارد تومان شده است قیمت خودروی نیسان جوک هم با کاهش 50 میلیون تومانی 3 میلیارد و 400 میلیون تومان شد.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی به مردم درباره وجود دلارهای تقلبی در بازار غیررسمی هشدار داد و تأکید کرد: هموطنان به منظور جلوگیری از به خطر افتادن اموال و دارایی های خود، برای انجام امور و مصارف ارزی صرفاً به شعب ارزی بانک ها و صرافی های مجاز مراجعه کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: تاکنون 25 هزار و 35 نفر در قالب 107 پرواز از فرودگاه های کشور به سرزمین وحی اعزام شده اند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه ما راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان را تسلیم و عقب‌نشینی نمی‌دانیم، به چالش‌های پیش‌روی دولت مردمی از ابتدای فعالیت اشاره و تصریح کرد: فقط با قوی شدن و ساختن ایرانی قوی می‌توان از این چالش‌ها عبور کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودروی حامل رییس کل گمرک ایران در مسیر بروجرد در استان لرستان تصادف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خودروی حامل رییس کل گمرک ایران در مسیر بروجرد در استان لرستان تصادف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، 18 خرداد 1402) در بازار تهران 27 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون و 100 هزار تومان کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

خودروی حامل رییس کل گمرک ایران در مسیر بروجرد در استان لرستان دچار حادثه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: هاآرتص، نشریه اسرائیلی هم در گزارشی مدعی شده که مذاکرات ایران و آمریکا پیشرفت چشمگیری داشته است. آن طور که در این گزارش آمده مقامات اسرائیلی می گویند انتظار می رود ظرف چند هفته آینده تهران و واشنگتن به توافق برسند. معامله گران می گفتند این خبر هم احتمالا کفه ترازوی کاهشی ها در بازار را تا حدودی سنگین تر کند.

وب‌گاه گسترش

با اینکه مدیران معدنی از همکاری جدی میان یکدیگر سخن می‌گویند اما همچنان تعداد واحدهای غیرفعال در استان‌ها قابل توجه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور صبح امروز (18 خردادماه) به استان آذربایجان شرقی سفر کرد تا طبق گفته خود، مصوبات دور اول سفر، روند عملیاتی شدن تصمیمات و میزان عمل به وعده‌ها را پیگیری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بورس در حال حاضر از منظر بنیادی هیچ مشکلی ندارد، گفت: حتی کاهش نرخ ارز در فروش شرکت‌های بورسی اثر نخواهد داشت و بازار سرمایه مسیر خود را طی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

تبریز - رئیس جمهور کشورمان گفت: راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان تسلیم و عقب‌نشینی نیست بلکه ما معتقد هستیم با قوی شدن می توان دشمن را شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی فعالان بخش خصوصی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه توانایی صنعت پتروشیمی ایران متکی به دانش و تخصص داخلی در شرایط تحریم‌ها است، این ظرفیت را بستری مناسب برای تقویت همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی روسیه در شرایط تحریم‌های بین المللی علیه این کشور دانستند. کاتالیست‌های تولید ایران در راه روسیه محمدرضا قربانی از بخش فروش پتروشیمی شازند در این...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس جمهوربا اشاره به کارگرانی که مشکلات خود را مطرح کردند، افزود: شما با دقت کار خود را ادامه دهید و نگران آینده نباشید. آینده برای کارگران و فعالان عرصه است... ما برخلاف برخی کشورها، تورم را با رکود دنبال نمی‌کنیم بلکه مهار تورم را با رشد تولید دنبال می‌کنیم.