شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوباره تصمیم گرفته شده است تعداد طبقات مجاز در شهرهای بزرگ افزایش یابد؛ با این امید که این اقدام بتواند رشد قیمت مسکن را مهار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار فروش آپارتمان های 100 مترمربع به بالا تعداد فایل های میانسال بسیار اندک است و در اغلب محله ها یا واحدهای نوساز و تازه ساز لوکس برای فروش عرضه شده یا واحدهای با سن بنای 20 سال به بالا. طبیعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.

وب‌گاه گسترش

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و یکی از حامیان بزرگ دوج کوین، در توییت مرموز اخیر خود به DOGE اشاره کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: بر مبنای خط خبری ادعایی غرب، نمایندگان ایران و آمریکا پس از مذاکرات غیرمستقیم عمان و دیدار رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد به گزینه «توافق موقت» با دستور کار «کم در برابر کم» نزدیک شدند.

وب‌گاه گسترش

به‌گفته بیشتر کارشناسان محیط‌زیست، کاوش و استخراج معدن از جمله فعالیت‌هایی است که آورده‌ای جز تخریب محیط‌زیست برای مردم بومی ندارد و قشر بسیار اندکی از آن بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اوراق گواهی سپرده نفت خام موجب کنترل و هدایت نقدینگی شده و این امکان را فراهم می‌کند که منابع حاصل از فروش اوراق، به سمت توسعه میادین و سرمایه‌گذاری در حوزه پالایش نفت برود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته گذشته مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی گران‌فروش لغو شد که به گفته مسئولان حوزه هوایی با این اقدام و تشدید نظارت ها آرامش به بازار بلیت هواپیما بازمی‌گردد.