شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه ی مجدد خودرو های سواری در بورس کالا پس از وقفه ی چند ماهه خبرداد.

وب‌گاه فرارو

مواد مغذی متنوعی هستند که مصرف آن‌ها در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد و توصیه می‌شود در صورت امکان، آن‌ها را از طریق غذا دریافت کنید و کمتر به سراغ مکمل‌ها بروید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تعداد آمریکایی‌هایی که در هفته قبل‌تر تقاضا‌های جدید برای دریافت مزایای بیکاری در این کشور ارائه کردند، به شدت افزایش یافت که این، نشان‌دهنده کاهش رشد بازار کار و افزایش خطرات رکود در آمریکا است. وزارت کار ایالات متحده اعلام کرد که درخواست‌های بار اولی برای مزایای بیکاری دولتی در هفته منتهی به سوم ژوئن (13 خرداد ماه 1402) 28 هزار...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تئوری ما برای مهار تورم تثبیت اقتصادی است گفت: ثبات اقتصادی با دخالت شروع می شود و نمیتوان کنار نشست تا اقتصاد به ثبات برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی قبل یک خانواده با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کردند پسرشان را گروگان گرفته‌اند.

وب‌گاه گسترش

طلا این روزها در محدوده بالاترین قیمتی که در سال‌های اخیر تجربه کرده‌است، در نوسان است؛ گفتنی است که تقاضا برای طلا در حالی همچنان بالا است که با بالا رفتن نرخ بهره سایر دارایی‌ها مانند اوراق قرضه برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سی امین همایش سیاست های پولی و ارزی با عنوان «تثبیت اقتصادی، حکمرانی و سیاست گذاری» در بانک مرکزی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه حدود یک سال از راه اندازی سامانه الکترونیک توثیق گذاری سهام گذشته است اما همچنان سوالات و ابهامات زیادی در خصوص فراگیری این طرح در سیستم بانکی کشور وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به شرایط فعلی تامین دارو در کشور، درباره ابلاغیه بانک مرکزی جهت پرداخت تسهیلات بانکی به صنعت دارو، گفت: حدود دو هفته از ابلاغ بانک مرکزی می‌گذرد و در صورت همکاری بانک‌های عامل، پرداخت‌ها باید از اواخر خردادماه آغاز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: چندی قبل یک خانواده با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کردند پسرشان را گروگان گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سهام امروز متاثر از خبرهایی درخصوص گشایش های بین المللی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند 5 ماده 12 طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده 12، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی...