شنبه 2 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر روند کاهش نرخ بهره بین بانکی تداوم داشته باشد، بازار سهام از تاثیرات مثبت ملموسی برخوردار خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

با استفاده از این روش آزمایش مشخص شد افرادی که فلاوانول مصرف می کنند فشار خون پایین تری دارند و از حافظه بهتری در مقایسه با افرادی که فلاوانول کم تری مصرف می کنند برخوردار هستند.

وب‌گاه ورزش سه

احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه در بیاید.

وب‌گاه فرارو

بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر یا متولی بازار سرمایه منتقد است. نهاد متولی به جای این که سعی در جذب نقدینگی‌ها داشته باشد، یا عمق مناسب در بازار ایجاد کند و بازار را به سمت امنیت ببرد، بیشتر بر مدیریت شاخص متمرکز شده است. به نظر می‌رسد ترس از تکرار بازی‌هایی که سال 1399 اتفاق افتاد نیز وجود دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از 80 به 200 دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.

خبرگزاری دانشجو

میثم سادات فاطمی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح مالیات بر سوداگری، اظهارداشت: این ایرادات بیشتر به نگاه رایجی مربوط می‌شود که به علل تورم‌های بالا در اقتصاد ایران وجود دارد و بنده این نگاه رایج را غیردقیق می‌دانم. وی افزود: این نگاه رایج به تورم، علت اصلی تورم‌های بالا در اقتصاد ایران...

خبرگزاری مهر

آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه یا ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتریوم هم امروز حدودا نیم درصد رشد کرده و نسبت به روز گذشته که افت 4 درصدی داشت، وضعیت متفاوتی را تجربه می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از جلسه هفت ساعته کلاب هاوس ظریف درباره مسائل سیاست خارجی در دولت های یازدهم و دوازدهم، حمله کنندگان به او بدون توجه به نقدهای مشفقانه و علمی ظریف، تلاش می کنند با پیوند دیپلماسی به اهداف موهوم، عقلانیت و مصالح مردم را فدای حملات متعصبانه به ظریف کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در گذشته در برخی ادارات ساختار مشاوران زن یک کار تشریفاتی بود اما یکی از کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده این است که مشاوران و مرتبطان با معاونت از حالت تشریفاتی خارج شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سرعت بخشیدن به پیشرفت‌ها و تاثیرگذاری دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اقتصاد کشور و زندگی مردم، در عین مهار هیاهوی بیگانگان و جلوگیری از محدودسازی صنعت هسته‌ای جزو برنامه‌های سازمان انرژی اتمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعداد درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌های کشور برای دریافت مجوز‌های کسب و کار از یک میلیون گذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش 10 تا 25 میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبرو شده است.