یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تیر امسال این مرکز به 47 هزار و 147 تماس تلفنی از سوی مخاطبان و افراد تحت پوشش پاسخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: موضوع اخذ مالیات از اینفلوئنسرها به همراه موضوع مالیات بر سوداگری به دغدغه اصلی و نگرانی برخی تبدیل شده و با نشانی غلط، اخذ این مالیات‌ها را به فشار مالیاتی بر مردم تفسیر می‌کنند در حالی که این اقدام حرکت در جهت عدالت مالیاتی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که امروز بازار بزرگ تهران در سوگواری محرم تعطیل بود اما قیمت دلار یک پله افزایش داشت. سطح تقاضا در بازار ارز بالا رفته و معامله‌گران دلیل این موضوع را متاثر از افزایش انتظارات تورمی بعد از بازگشایی بازار می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز نوسان زیادی نداشته اند. این دو ارز دیجیتال همچنان در حال افت با شیب بسیار کم هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

میوه‌های تابستانی علاوه بر خوشمزگی‌شان دارای فواید زیادی برای بدن می‌باشند در ادامه برای اطلاع از خواص میوه‌های تابستانی با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله باباخانی در توئیتر خود نوشت: در چند سال آینده اینترنت‌های پرسرعت غیر قابل کنترل، بسیار ارزان و قابل دسترس همه مردم جهان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در چند سال آینده اینترنت‌های پرسرعت غیر قابل کنترل، بسیار ارزان و قابل دسترس همه مردم جهان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره برنامه‌ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان به میزان 100 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران 3 هزار و 439 واحد معادل 0.17 درصد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد.

خبرگزاری فارس