یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران 3 هزار و 439 واحد معادل 0.17 درصد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: میزان تقاضا در بازار بلیت هواپیما افزایش یافته است به طوریکه ضریب اشغال صندلی های هواپیما به 95 درصدرسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با تمامی متخلفان در حوزه تاخیر پروازهای داخلی و خارجی برخورد قاطع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: تا پایان یکم مرداد، حقوق همه‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک اقتصاددان، اگر رشد اقتصادی زیر 3 درصد حرکت کند و همین نقدینگی را داشته باشیم، تورم بین 40 تا 45 درصد را صددرصد خواهیم داشت. درحالی نشانه‌ها از تورم 70 درصدی حکایت دارند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام جدید مسکن به متقاضیان وام قبلی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود یارانه‌های دولتی و اعمال سقف قیمت مصرف کننده، قبوض انرژی در هلند نسبت به سال گذشته میلادی به شدت افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های دولتی چین از برکناری «کین گانگ» وزیر خارجه این کشور و بازگشت «وانگ یی» وزیر خارجه سابق این کشور به این منصب خبر دادند. خبرگزاری «شینهوا» و دیگر رسانه‌های دولتی چین، روز سه شنبه (امروز) خبر دادند که پارلمان چین به برکناری وزیر خارجه این کشور و بازگشت «وانگ یی» به این منصب رای داده است. بنا بر این روایت، «کین گانگ» وزیر خارجه چین از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری «سامانه تلفنی 2500» طبق آخرین گزارش منتشر شده از دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی این صندوق، اعلام کرد: تیر امسال این مرکز به 47 هزار و 147 تماس تلفنی از سوی مخاطبان و افراد تحت پوشش با این مرکز پاسخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در 90 دقیقه ابتدایی صعود کرد اما در نیمه دوم معاملات نزول کرد. با این حال توانست محدوده 2 میلیون واحدی را حفظ کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» را که در جلسه علنی روز دوشنبه 5 تیر ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 21 تیر ماه 1402 به تأیید شورای نگهبان رسیده، برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به ایام تاسوعا و عاشورا از فردا روزانه ایران ایر 4 پرواز فوق العاده در نظر گرفته است.