یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

یک تحلیل اقتصادی نشان می‌دهد که بر اثر وضعیت خاص کشور پس از سال 80، در میان بازار ارز، طلا، مسکن و سرمایه، بازار سرمایه و طلا، سیالیت نقدینگی بیشتری را حس می‌کند و اثر بازده بازار ارز در سایر بازارها مثبت برآورد شده است. همچنین جزئیات نشان می‌دهند که بازار مسکن و سرمایه بر هم اثرگذار هستند. اثر بازده طلا در سایر بازارها مثبت و بازده مسکن در بازار سرمایه و طلا اثر منفی دارد. ضمن اینکه،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پارلمان چین اعلام کرد که کین گانگ وزیر خارجه این کشور برکنار و وانگ یی به این منصب انتخاب شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درک پول و خلق آن امری سهل و ممتنع است. ازاین‌رو، اظهارنظر درباره آن آسان به نظر می‌رسد؛ اما فرآیند خلق پول و رابطه میان بانک مرکزی و بانک‌ها و مشتریان و داشتن تصویری روشن از سرچشمه‌های ایجاد نقدینگی، امری نه چندان ساده است. بگذارید به برخی از پرسش‌هایی که اخیرا در این حوزه مطرح شده است، نگاهی بیندازیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با توجه به مصوبه سال 1398 سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، قیمت‌گذاری کالا در رویه واردات در برابر صادرات خود باید براساس نرخ اسکناس سنا در زمان ترخیص انجام شود با این وجود طی یک سال اخیر قیمت‌گذاری آیفون‌های وارداتی براساس نرخ بازار آزاد انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: در شورای پول و اعتبار موضوعی با این عنوان که می‌توان راهی اتخاذ کرد که با حفظ سیاست کنترل نقدینگی بانک مرکزی، یک مسیر ویژه برای تأمین مالی پروژه‌های مسکن در نظر گرفت، پیشنهاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: همچنان که دولت بارها اعلام کرده، بازگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه برای دولت در اولویت است و رویکرد دولت برای ارتقاء این بازار و بازگرداندن آن به جایگاه اصلی اش در اقتصاد تغییری نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کین گانگ وزیر خارجه چین برکنار و «وانگ یی» به این منصب انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال برای اولین بار 160 هزار حاجی در رفت وبرگشت به سرزمین وحی جابه جا شدند.

خبرگزاری تسنیم

تهاتر (Barter) یا مبادله پایاپای به زبان ساده معامله بدون استفاده از ابزار مبادله است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز (سه‌شنبه، سوم مرداد 1402) در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 750 هزار تومان افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه قیمت سکه روز دوشنبه با بازگشایی بازار‌ها رو به افزایش گذاشت؛ اما در ادامه روز انتشار اخبار سیاسی و سیگنال کاهشی به قیمت دلار موجب عقب نشینی قیمت سکه و طلا در بازار شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تسطیح زمین نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس توسط پیمانکاران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارگزار، آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیع یارانه طبق دهک‌بندی انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک بار بازبینی می‌شود و معیار آن چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نماد عالیس بیشترین خروج را داشت که ارزش آن 19 میلیارد تومان بود. پس از عالیس، نمادهای وبملت، خگستر و خزامیا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.