سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: هتک حرمت قرآن کریم حادثه‌ای توطئه‌آمیز و خطرآفرین است و به مثابه اتخاذ آرایش جنگی در برابر دنیای اسلام محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز در کانال 27 میلیون تومانی باقی مانده و به طور میانگین در سطح 27 میلیون و 425 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش 185 هزار تومانی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه عصر امروز شنبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که با حضور رؤسای قوا برگزار شد، مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور به بحث گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صورتی که مبلغ 9 هزار میلیارد تومان مبلغ تعیین شده برای موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری نقد شود، مساله متناسب‌سازی و مطالبه 6 ماهه دوم سال 1399 برای یک میلیون و 460 هزار نفر پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!

وب‌گاه مشرق نیوز

عکس‌های یادگاری آقای آقامحمدی با چندین سمت رسمی و غیررسمی با رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران این سؤال را مطرح می‌کند که آقای آقامحمدی دقیقاً چه‌کاره مملکت است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران و تجار از غرفه کیش درنمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد گفت: ارزش بسته‌های سرمایه گذاری ارائه شده «کیش» در این نمایشگاه به بیش از 500هزار میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه در اسفندماه سال 1401 برای 180 هزار نفر از بازنشستگان افزایش حقوق اعمال شد، حدود 4200 نفر به دلایلی باقی ماندند که این موضوع برایشان اعمال نشد و با توجه به پیگیری‌های بازنشستگان و مدیرعامل صندوق، احکام این افراد به تدریج صادر و این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توقف خرید و فروش ملک که از اوایل خردادماه در بازار مسکن شهر تهران ایجاد شده، هم‌چنان ادامه دارد. ادامه این وضعیت می‌تواند ثمرات مثبت و منفی برای بازار ملک ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

بنابر گزارش مرکز آمار ایران، در خردادماه امسال استان یزد با تورم 58.8 درصد گران ترین استان کشور شده است. بر اساس این گزارش، نرخ تورم در 23 استان بالاتر از میانگین کشوری و در 8 استان پایین تر از تورم کشوری است./ منبع: تسنیم

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده در نواحی شرقی کشور شاهد کاهش کیفیت هوا به دلیل وزش باد شدید خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار و نزدیک شدن به نشست بانک مرکزی آمریکا بیش از 7 دلار کاهش یافت.